اخبار خودرو جهان
رقابت دو خودرو بدون یک وجه اشتراک!

درگ ریس رم TRX با لامبورگینی هوراکان EVO

دوشنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
درگ ریس رم TRX با لامبورگینی هوراکان EVO

رم با پیشرانه هلکت داج بهترین تفسیری است که می توان از پیکاپ رم 1500 TRX داشت. رم TRX یکی از توانمندترین پیکاپها در بازار جهانی بوده و برای افرادی که پیشرانه 702 اسب بخاری با 881 نیوتن متر راضی کننده نیست، تیونرهای متعددی اقدام به ارتقا چشمگیر قدرت پیشرانه این خودرو کرده اند. ولی سوال اینجاست که چه مقدار قدرت برای رم TRX نیاز است تا این پیکاپ غول پیکر سنگین وزن مانند یک ابرخودرو در درگ ریس سریع شود؟

به گزارش خودرونویس، یک ویدیو توسط درگ تایمز منتشر شده که شامل یک درگ ریس بین یک نسخه تیونینگ شده رم TRX توسط هنسی با لامبورگینی هوراکان EVO عقب محرک است. این پیکاپ تیونینگ شده وزنی معادل 3150 کیلوگرم دارد؛ ولی در سر چرخ قادر به تولید قدرتی فراتر از 900 اسب بخار است. فراموش نکنید که این خودرو به تایرهای آفرودی 35 اینچی هم مجهز شده است! پیشرانه هشت سیلندر نصب شده در زیر کاپوت این خودرو به طور کامل بروزرسانی شده و تراتل بادی جدید، سیستم مکش هوا و تغییرات دیگری در آن اعمال شده است.

 

 

یقینا این دو رقیب اصلا به هم شبیه نیستند. رم TRX قدرت به مراتب بیشتری نسبت به لامبورگینی هوراکان EVO عقب محرک دارد و دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است؛ ولی به مراتب هم سنگین تر بوده و تقریبا دو برابر لامبورگینی وزن دارد. همچنین این دو خودرو از نظر برچسب قیمت هم بسیار متفاوت هستند و اگر پکیج تیونینگ نصب شده روی رم TRX را هم در نظر بگیریم باز هم قیمت رم TRX به 110 هزار دلار نمی رسد. این در حالی بوده که برچسب قیمت لامبورگینی هوراکان چیزی در حدود 268 هزار دلار است. روی کاغذ زمان درگ 400 متر اعلام شده برای هر دو خودرو یکسان است؛ این بدان معناست که شاهد یک درگ ریس بسیار جذاب خواهیم بود.

همانطور که ویدیو مشاهده می کنید، رقابت بین رم TRX تیونینگ شده هنسی با لامبورگینی هوراکان در درگ ریس بسیار نزدیک است. در اولین درگ ریس واکنش راننده برنده مسابقه را تعیین کرد. در تمام سه درگ ریس برگزار شده، هر دو خودرو کنار به کنار یکدیگر تا پایان مسیر مسابقه بودند. این واقعا لذت بخش است که شما با یک پیکاپ تیونینگ شده می توانید یکی از بهترین ابرخودروهای حال حاضر جهان را درگ ریس شکست دهید.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟