مشخصات فنی آئودی TT RS تیون شده

به گزارش خودرونویس، در ابتدا به آئودی  TT RS تیونینگ شده می پردازیم که از یک پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتری بهره می برد که تحت هوشمندانه ترین تغییرات قرار گرفته است. این پیشرانه پنج سیلندر توربوشارژ خطی در حالت استاندارد قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت است؛ ولی این نسخه تیونینگ شده توسط Strom Motorsport قادر به تولید 1100 اسب بخار قدرت بوده که که بیش از ارزش خودرو در تیونینگ آن پول صرف شده است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس دو کلاچه اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت کواترو آئودی به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

مشخصات فنی آئودی R8 V10 تیون شده

آئودی R8 V10 پرچمدار محصولات اسپرت و عملکردی این کمپانی آلمانی است؛ ولی به لطف تغییرات صورت گرفته این ابرخودرو حال مشخصاتی فراتر از این TT RS پیدا کرده است. به لطف نصب کیت دو توربوشارژ از شرکت Auto Torque بیشینه توان تولیدی این ابرخودرو به 1200 اسب بخار رسیده که تقریبا دو برابر نسخه استاندارد شده است. بدین ترتیب این ابرخودرو حال آمادگی دارد تا در سخت ترین درگ ریس ها رقبا را ببلعد!

 

 

مشخصات فنی پورشه 911 توربو اس سری 991

در آخر هم پورشه 911 توربو اس سری 991.2 حضور دارد. گزینه ای جذاب برای تمامی درگ ریس ها؛ چراکه 911 توربو اس در حالت استاندارد هم یکی از سریع ترین خودروهای جهان محسوب می شود. پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت دو توربوشارژ این خودرو حال قادر به تولید 1100 اسب بخار قدرت شده است. نیروی تولیدی این پیشرانه ارتقا یافته توسط گیربکس هفت سرعته PDK دو کلاچه به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می شود.

به نظر شما کدام یک از این سه شرکت کننده بالای 1000 اسب بخاری، پیروز میدان است؟

5 از 2 رای