اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه توربودیزل 4 لیتری

دانگ فنگ Fearless M50 کپی چینی هامر

شنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
دانگ فنگ Fearless M50

شاید جنرال موتورز نام هامر را در قالب یک اسیووی الکتریکی و پیکاپ توسط زیربرند جی ام سی خود احیا کرده باشد؛ ولی در سمت دیگری از این کره خاکی هاموی یا هامر در قالبی دیگر در حالت عرضه است. در اوایل دهه 2000 بود که شرکت خودروسازی دانگ فنگ چین با AM General همکاری خود را برای توسعه یک خودرو برای ارتش چین بر پایه هامر آغاز کرد و جدیدترین محصول تازه معرفی شده این کمپانی ترکیبی از هامر اصلی و لامبورگینی LM002 است. این خودرو دانگ فنگ Fearless M50 نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

به گزارش خودرونویس، این خودرو در ابتدا به عنوان محصولی نظامی در چین بود؛ ولی دانگ فنگ خال نمونه های غیرنظامی این خودرو را هم عرضه کرده است. دانگ فنگ Fearless M50 واقعا طراحی بی پروایی دارد که پیکاپی تک کابین دو نفره است. طراحی بیرونی این خودرو متفاوت از مدل های نظامی دو کابین بوده و این پیکاپ غیر نظامی به جلوپنجره ای به خصوص، شیشه جلو یک تکه و چراغ های اصلی دایره ای شکل مجهز شده است. پوزه فلزی زاویه دار چهره خشن و جذابی را به نمای جلو دانگ فنگ Fealess بخشیده است.

دانگ فنگ Fearless M50

رد پای هامر در طراحی داخلی این پیکاپ دانگ فنگ به خصوص کنسول میانی عریض آن دیده می شود که دو سرنشین را از یکدیگر جدا کرده است. این خودرو کابینی خاص با طراحی نادر دارد که تریمی نقره ای رنگ روی پلاستیک مشکی داشبورد و قسمت های فلزی اجرا شده و برای صندلی ها نیز تودوزی چرمی در نظر گرفته شده است.

کابین دانگ فنگ Fearless M50

مشخصات فنی دانگ فنگ Fearless M50

به طور کلی دانگ فنگ Fearless M50 کابینی ساده با کنترلرهای معمولی دارد که به صورت راست فرمان تولید شده و در کنسول میانی عریض آن شیفتر گیربکس دستی آن دیده می شود. این خودرو از یک پیشرانه 4 لیتری توربودیزل بهره گرفته که قادر به تولید 197 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور است.

دانگ فنگ Fearless M50

بنا به ادعای دانگ فنگ این پیکاپ آفرودی قادر است در آب با عمق 120 سانتی متر حرکت کند که قابلیتی خیره کننده برای آن محسوب می شود. در بازار چین، دانگ فنگ Fearless M50 برچسب قیمت پایه ای معادل 103 هزار دلار دارد. دانگ فنگ قصد دارد طی سال های آتی نسخه های متفاوتی از M50 را عرضه کند و سپس محصول تمام جدید M20 را جانشین این مدل می کند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟