به گزارش خودرونویس، این خودرو که هنوز در فاز نزدیک به نسخه تولیدیست، نام خود را به Cat(گربه) تغییر داده و اولین محصول کمپانی چینی Ora بوده که قرار است به بازار اروپا عرضه شود. مقداری عجیب به نظر می رسد که این شرکت زیربرند گریت وال در بیانیه مطبوعاتی خود بارها و بارها به صورت رسمی در خصوص طراحی Ora Cat تاکید کرده است. در واقع این یک اقدام تازه و جالب توجه به نظر می رسد، چراکه Ora Cat به سگمنتی در بازار اروپا وارد شده که تمام خودروسازان قصد دارند با عرضه محصولاتی با استایل تهاجمی و ابعاد کوچک توجه مشتری را جلب کنند؛ این در حالی بوده که Ora Cat با چهره ساده خود قصد جذب مشتریان را دارد.

گریت وال ora cat

البته نمی توان منکر شباهت طراحی Ora Cat با فولکس واگن بیتل شد. شرکت Ora سبک طراحی بیرونی این خودرو را کلاسیک و سنتی و در عین حال آیرودینامیک و قدرتمند توصیف کرده است.

گریت وال ora cat

مشخصات فنی Ora Cat

متاسفانه این خودروساز چینی در این لحظه اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی Ora Cat منتشر نکرده است. ولی نسخه در حال عرضه به بازار چین همین خودرو، از یک موتور الکتریکی بهره می برد که قادر به تولید 143 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بوده که تمام این نیرو به محور جلوی این خودرو منتقل می شود. شرکت Ora همچنین توضیح می دهد که خودروی Cat قابل عرضه به بازار اروپا قادر است در حالت شارژ کامل بیشینه مسافت 400 کیلومتر را طی کند که البته مشخص نیست این آمار اعلامی با استانداردهای سیکل WLTP اندازه گیری شده یا NEDC.

گریت وال ora cat

شرکت Ora ادعا کرده که خودروی Cat را با همکاری افرادی که قصد راندن و سوار شدن به این خودرو را دارند، توسعه داده و این افراد به اعتقاد Ora، اقشار هستند که قلبی جوان دارند و هنوز به جامعه و جهان اطراف خود اهمیت می دهند. شرکت Ora به منظور تلاش برای جذب مشتریان، این خودروی الکتریکی را به صورت استاندارد به سیستم هایی مانند دوربین دید 360 درجه و … مجهز کرده است؛ متاسفانه در این لحظه مطلب زیادی در خصوص تکنولوژی ها و تجهیزات این خودرو منتشر نشده است.

 

سخن پایانی

شرکت Ora قصد دارد که تحویل Ora Cat را به مشتریان در بازار اروپا پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز کند و با نزدیک شدن به زمان عرضه، یقینا جزییات بیشتری از مشخصات و تجهیزات این خودرو منتشر خواهد شد.

منبع motor1
5 از 2 رای