به گزارش خودرونویس، این ارزیابی در حوزه های شبکه های نمایندگی، فنی و مهندسی، گارانتی، قطعات  یدکی و انبار و سیستم مدیریت آن صورت می پذیرد. شایان ذکر است که سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ششم در این حوزه شده بود که امسال شاهد ارتقا آن هستیم.

در این ارزیابی پانزده  شرکت خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفتند که پس از ایساکو ( خدمات پس از فروش ایران خودرو)، بهمن موتور، پارس خودرو و سایپا، خدمات پس از فروش مدیران خودرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در سال های اخیر شرکت مدیران خودرو با ارتقا کیفی و تنوع محصولات ، توجه ویژه ای را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقا شبکه خدمات، آموزش پرسنل شبکه خدمات و تامین مناسب قطعات یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو 2

کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتری از خدمات فروش

همچنین در همین بررسی، شرکت مدیران خودرو برای سومین بار متوالی موفق به اخذ رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شد. این ارزیابی مرتبط به سه ماهه چهارم سال 98 است. این ارزیابی توسط سازمان بازررسی کیفیت و استاندارد کشور ISQI برگزار می شود و به صورت 3 ماهه تکرار می شود.

از سال 97 تا کنون در هشت ارزیابی اخیر، شرکت مدیران خودرو هفت بار موفق به اخذ رتبه نخست خدمات فروش شده که این خود نشان دهنده وضعیت مطلوب این خودروساز بخش خصوصی در میان خودروسازان داخلی است. در این ارزیابی شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز  707 شده است. این در حالی است که امتیاز متوسط این صنعت  605 بوده است.

اختلاف زیاد امتیاز کسب شده توسط مدیران خودرو با میانگین امتیاز صنعت خودروسازی کشور، نشان دهنده عملکرد خوب این خودروساز بخش خصوصی و کسب رضایت حداکثری مشتریان در زمینه خدمات فروش را دارد. شرکت مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور بوده که هم اکنون محصولاتی از برندهای ام وی ام و چری را به بازار عرضه می کند.

5 از 1 رای