مدیرعامل امدادخودروایران ضمن تسلیت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

آمادگی ناوگان امداد خودرو ایران برای ارایه خدمات در محل

جمعه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات در روزهای 14، 15 و 16 خرداد، مدیرعامل شرکت امدادخودروایران ضمن اعلام آمادگی بیش از پیش ناوگان امدادی این شرکت برای خدمت‌رسانی در محل، با توجه تداوم موج چهارم بیماری کرونا از هموطنان درخواست کرد تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خودرونویس، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل این شرکت با طرح این درخواست گفت: ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) و سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین بزرگداشت قیام 15 خرداد خدمت مردم شهید پرور ایران، از طرف شرکت امدادخودرو ایران اعلام می‌کنیم در شرایط دشوار همه‌گیری بیماری کرونا ضمن ادای احترام به کادر زحمتکش درمان، با ارایه خدمات غیرحضوری خودرو در محل موردنظر هموطنان از تردد‌های غیرضروری پرهیز شود.

مدیرعامل امدادخودروایران از انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو درب منزل توسط خدمت “سرویس در محل” و در ادامه از راه‌اندازی مشکلات خودرویی زیر 20 دقیقه توسط “امدادسریع” و همچنین از انجام برخی تعمیرات نیمه‌سنگین همچون تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام توسط “امدادپلاس” خبر داد.

وی در ادامه افزود: در این ایام شرکت امدادخودروایران با بزرگترین ناوگان امداد خودرویی و جاده‌ای کشور در سراسر کشور آمادگی دارد جهت آسودگی خیال هموطنان‌مان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یاری‌شان شتافته و خدمات امدادی و خودرویی خود را به ایشان ارایه کند. میرحسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: هموطنان عزیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و خانواده‌شان صبورانه در جهت عبور از بیماری کرونا گام بردارند.

لازم به یادآوری است، زنجیره خدمات مکان محور امدادخودروایران به صورت شبانه‌روز شامل تعمیرات سبک و نیمه سنگین خدماتی نظیر سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس، امدادسوئیچ، امدادسریع، ضد عفونی در محل، تعویض شیشه، تعویض تسمه تایم است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود را در محل و زمان موردنظرشان دریافت می کنند.

هموطنان می‌توانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به وب سایت رسمی شرکت امدادخودرو ایران به آدرس www.096440.com  و اپلیکیشن بسپر (نصب از طریق وب سایت www.bespor.com)، همچنین شماره سراسری 096440 و  اپلیکیشن‌ ایساکو در محل دریافت کنند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟