اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه گوانگ ژو صورت گرفت

جیپ کامپس فیس لیفت 2022 رونمایی شد

یکشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
جیپ کامپس 2022

جیپ پس از انتشار یک تیزر از نمایشگر مدرن و جدید کامپس 2022، سرانجام این کراس اوور به روزرسانی شده را در نمایشگاه گوانگ ژو چین رونمایی کرده است. این نسخه جدید جیپ کامپس 2022 به لطف بهره بردن از جلوپنجره و چراغ های جلو کاملا جدید به سادگی از نسخه پیشین خود قابل تشخیص است.

تغییرات ظاهری کامپس 2022

به گزارش خودرونویس، یکی دیگر از تغییرات این نسخه فیس لیفت کامپس نسبت به مدل پیشین که در نگاه اول شاید کسی متوجه نشود، ورودی هوای عریض تر در قسمت میانی پروفیل جلو بوده که به دلیل طراحی آن جیپ مجبور به تغییر محل نصب مه شکن ها شده است. به طور کلی طراحی قسمت پایینی پوزه کامپس 2022 نسبت به مدل پیشین اسپرت تر بوده و جذابیت بیشتری دارد.

جیپ کامپس 2022

ویژگی های ظاهری نسخه Trailhawk

مدل Trailhawk کامپس طراحی متمایزی در قسمت جلو نسبت به سایر مدل ها دارد و برای آن ورودی هوای مرکزی باریک تری در پروفیل جلو طراحی شده است. همچنین برای این مدل سپری زاویه دار به همراه قلاب های یدک کشی قرمز رنگ و کاور ویژه روی ورودی هوای پایینی نصب شده است.

نمای جلو جیپ کامپس 2022

طراحی کابین جیپ کامپس 2022

هرچند تغییرات اعمال شده در طراحی ظاهری این خودرو ساده و مینیمال هستند، ولی کابین کامپس 2022 به روزرسانی های گسترده ای به خود دیده است. جیپ برای این خودرو غربیلک فرمانی جدید، داشبوردی بازطراحی شده با یک نمایشگر تبلت مانند 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی آن نصب کرده است. همچنین در کنسول میانی شاهد تریم های متالیک و یک نمایشگر دیجیتالی 10.1 اینچی برای راننده در پشت فرمان هستیم.

به روزرسانی های اعمال شده در داخل کابین کامپس فیس لیفت به اینجا ختم نشده و جیپ یک کنسول میانی جدید، شیفتر تعویض دنده تغییر شکل یافته و پد شارژ بدون سیم تلفن همراه جدید برای این خودرو طراحی کرده است. به لطف همین تغییرات ذکر شده، کامپس 2022 به مراتب لاکچری تر از نسخه پیشین خود شده است.

کابین جیپ کامپس 2022

مشخصات فنی

با توجه به اینکه جیپ کامپس 2022 را در چین معرفی کرده، مشخصات فنی بیان شده مربوط به نسخه قابل عرضه در بازار این کشور بوده و ممکن است با مشخصات فنی نسخه عرضه شده در اروپا و آمریکا تفاوت هایی داشته باشد. نسخه پایه کامپس 2022 از یک پیشرانه توربوشارژ 1.3 لیتری بهره می برد که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می شود. البته مشتریان امکان خرید نسخه قدرتمندتر مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ با گیربکس 9 سرعته خودکار و سیستم انتقال تمام چرخ محرک را هم دارند.

نمای عقب جیپ کامپس 2022

نسخه اروپایی و آمریکایی جیپ کامپس طی هفته های جاری باید رونمایی شود. این خودرو یقینا استایل ظاهری مشترکی با نسخه چینی داشته؛ ولی در خصوص مشخصات فنی آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما به احتمال زیاد به یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با 180 اسب بخار  قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور مجهز خواهد شد.

 

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟