اخبار خودرو جهان
کابوس فورد برانکو و لندروور دیفندر در راه است

تیزر ویدیویی جیپ رانگلر هشت سیلندر Hemi

یکشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
جیپ رانگلر Hemi 392

شاید به خاطر داشته باشید که جیپ هم زمان با رونمایی نسل جدید فورد برانکو، با معرفی جیپ رانگلر 392 کانسپت مجهز به پیشرانه هشت سیلندر Hemi سعی داشت که توجه مردم را از برانکو روی رانگلر نگه دارد. در آن زمان بسیاری از افراد این حرکت جیپ را مسخره کردند و بسیاری دیگر نیز مشکوک بودند که آیا جیپ می تواند این نسخه هشت سیلندر رانگلر را به تولید انبوه برساند یا این خودرو به صورت مفهومی و کانسپت باقی خواهد ماند.

به گزارش خودرونویس، شک و تردید طرفداران نسبت به عرضه رانگلر هشت سیلندر Hemi زمانی بیشتر شد که برخی از کارشناسان خارجی خودرو موفق به رانندگی با این اسیووی قدرتمند شدند و جیپ در آن زمان بیان کرد که این خودرو یک پیش نمایش از مدل تولیدی نیست، بلکه اثبات یک مفهوم است. ولی ظاهرا جیپ در خصوص عدم تمایل نسبت به عرضه این اسیووی قدرتمند آفرودی دروغ بزرگی گفته بود.

همانطور که در تیزر ویدیویی جیپ در اکانت اینستاگرام این شرکت مشاهده می کنید، یک دستگاه جیپ رانگلر به سرعت در حال عبور از بیابان بوده و گرد و خاک زیادی هم به پا کرده است. این حرکت از جیپ و چنین گرد و خاک به پا کردنی از جیپ انتظار هم می رود؛ ولی در کپشن این پست ذکر شده که برخی از خودروهای کانسپت آنقدر قدرتمند هستند که به صورت طوفانی به واقعیت تبدیل می شوند و هجوم می آورند. ولی جمله بعدی جیپ در کپشن همه چیز را روشن و واضح کرد و در واقع تولید جیپ رانگلر هشت سیلندر 392 Hemi را رسما تایید کرد. چراکه جیپ بیان کرد نسخه تولیدی این خودرو نمایش داده شد و این خودرو از سال 2021 به بازار عرضه می شود.

تولید رانگلر هشت سیلندر نهایی شد

این همان خبری است که طرفداران جیپ و به خصوص علاقمندان به رانگلر منتظر شنیدنش بودند. چراکه جیپ رسما بیان کرد رانگلر هشت سیلندر مجهز به پیشرانه 392 Hemi به زودی به تولید می رسد و پس از رونمایی قریب الوقوع این اسیووی توانمند مشخصات دقیق آن را برایتان ذکر خواهیم کرد. اگر هنوز ذره ای شک در وجود شما باقی مانده که این جیپ موجود در این ویدیو به پیشرانه ای دیگر جز انجین هشت سیلندر Hemi مجهز شده، بهتر است که صدای پخش این ویدیو را زیاد کرده و به صدای جذاب، گوش نواز و فوق العاده پیشرانه هشت سیلندر رانگلر گوش فرا دهید.

 

مشخصات فنی احتمالی رانگلر 392 Hemi

با وجود اینکه جیپ رسما تایید کرده که یک نسخه مجهز به پیشرانه هشت سیلندر رانگلر در دست تولید دارد، اما هنوز نمی توان صد در صد مطمئن بود که این مدل تولیدی همان نسخه 392 مفهومی است که برخی از رسانه های جهان آن را مورد تست و بررسی قرار داده بودند.

ولی می توان انتظار داشت که پیشرانه SRT 6.4 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی Hemi در رانگلر بیشینه قدرتی معادل 450 اسب بخار و بیشینه گشتاوری معادل 610 نیوتن متر را تولید کند. این اعداد و ارقام به مراتب از تمام خودروهای آفرودی استاندارد حال حاضر موجود در بازار جهانی بیشتر بوده و یقینا رانگلر هشت سیلندر به دردسری جدی برای فورد برانکو تبدیل می شود. حال نوبت فورد است تا ببینیم چه پاسخی نسبت به عرضه رانگلر هشت سیلندر توسط جیپ می دهد.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟