اخبار خودرو جهان
قاتل فورد برانکو

جیپ رانگلر با پکیج آفرودی Xtreme Recon

یکشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
جیپ رانگلر Xtreme recon

پس از انتشار یک سری تیزرهای رمز آلود، جیپ سرانجام پرده از راز پشت این تیزرها برداشت و نسخه جان سخت اسیووی رانگر را برای علاقمندان به بیراهه نوردی و آفرودهای خشن معرفی کرد. این خودرو پاسخی محکم و کوبنده از جیپ به فورد برانکوی تازه احیا شده است. این نسخه جدید رانگلر Xtreme Recon Package نام دارد و به موجب آن برای اولین بار جیپ رانگلر با تایرهای 35 اینچی توسط خود کارخانه به بازار عرضه می شود.

مشخصات پکیج Xtreme Recon

به گزارش خودرونویس، لاستیک نصب شده برای رانگلر Xtreme Recon از نوع BF گودریچ KO2 مناسب همه سطوح بوده که سایز آن LT315/70R17C بوده و به همراه آن یک کیت لیفت سیستم تعلیق به ارتفاع 3.9 سانتی متر به همراه ضربه گیرهایی جدید برای رانگلر نصب شده تا فضای کافی برای نصب این تایرهای بزرگتر فراهم شود. جیپ رانگلر Xtreme Recon به رینگ های 17 اینچی با عرض 8 اینج مجهز شده که به موجب آن ضریب اکسل 4.56:1 برای این خودرو رقم خورده است. جیپ اظهار کرده که این به روزرسانی ها که این به روزرسانی ها پس از درخواست های مکرر صورت گرفته از این کمپانی مبنی بر عرضه اکسسوری ها و پکیج های آفرودی متنوع صورت گرفته است.

جیپ رانگلر Xtreme recon

به لطف این به روزسانی های صورت گرفته، جیپ ادعا کرده که رانگلر دارای بهترین زاویه حمله، زاویه فرار، فاصله از سطح زمین و همچنین قابلیت حرکت در آب در میان تمام رقبا در این سگمنت از جمله فورد برانکو و لندروور دیفندر است. در جدول زیر مقایسه همین ارقام میان جیپ رانگلر و فورد برانکو مجهز به پکیج Sasquatch انجام شده است.

رانگلر در مقابل برانکو

جیپ هم اکنون برای پکیج Xtreme Recon از مشتریان سفارش دریافت می کند که این پکیج تنها روی نسخه چهار درب رانگلر و مدل روبیکان و نسخه هشت سیلندر رانگلر روبیکان 392 قابل سفارش است. قرار است که تولید این نسخه جان سخت رانگلر از ماه آگوست آغاز شود و قیمت آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد. نمایش در معرض عموم این خودرو هم در نمایشگاه شیکاگو در 14 جولای صورت می گیرد. بله سرانجام به دلیل واکسیناسیون گسترده در آمریکا، نمایشگاه های خودرویی مختلف به جای لغو شدن برگزار خواهند شد.

جیپ رانگلر Xtreme recon

همچنین جیپ قصد دارد رانگر روبیکان را به صورت آپشنال با ضریب اکسل 4.88:1  در نسخه مجهز به گیربکس شش سرعته دستی راهی بازار کند که به موجب آن این خودروی آفرودی دارای بهترین ضریب کراول معاول 100:1 در کلاس خود خواهد شد. این ویژگی از سال جاری در اختیار مشتریان قرار خواهد داشت.

جیپ رانگلر Xtreme recon

سخن پایانی

درگیری میان فورد و جیپ ظاهرا بازنده و پایانی ندارد و فورد تیزر نسخه عملکردی و قدرتمند برانکو راپتور را منتشر کرده که به تایرهایی 37 اینچی مجهز شده و قرار است که با آن به جنگ جیپ رانگلر برود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟