اخبار خودرو جهان
شتاب اولیه و نهایت سرعت بیشتر نسبت به نمونه پیشین

جگوار F-Pace SVR مدل 2021 با پیشرانه قدرتمندتر از راه رسید

چهارشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
جگوار F-pace svr 2021

کمپانی جگوار مدل 2021 اسیووی قدرتمند F-Pace SVR را معرفی کرده که نسبت به مدل پیشین پیشرانه پرگشتاورتری داشته که به موجب همین پیشرانه پرگشتاور عملکرد این اسیووی لاکچری قدرتمند بهبود یافته و حال جگوار F-Pace SVR 2021 قادر به دست یافتن به سرعت هایی بالاتر شده است. به منظور هماهنگی با این پیشرانه قدرتمندتر شده، طراحی پروفیل جلو جگوار F-Pace SVR مدل 2021 تا حدودی تغییر کرده که به موجب آن 35 درصد نیروی رو به پایین بیشتری روی اکسل جلو تولید می شود.

مشخصات فنی جگوار F-Pace SVR

به گزارش خودرونویس، مدل 2021 جگوار F-Pace SVR همچنان از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ استفاده کرده که قادر به تولید بیشینه قدرت 550 اسب بخار است. ولی بیشینه گشتاور تولیدی آن از 680 نیوتن متر در نسخه پیشین به 700 نیوتن متر افزایش یافته است. مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک هشت سرعته این خودرو دقیقا با نمونه نصب شده روی سدان جگوار XE SV پروجکت 8 یکسان است.

به لطف این افزایش گشتاور و همچنین لانچ کنترل جدیدی به نام داینامیک لانچ، این کراس اوور قدرتمند لاکچری حال قادر است طی 3.8 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد. این در حالی است که نسخه پیشین این خودرو طی 4.1 ثانیه به سرعت مشابه می رسید. بیشینه سرعت قابل پیمایش جگوار F-Pace SVR مدل 2021 هم از 283 به 287 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است.

نمای عقب جگوار F-pace svr 2021

جگوار تنها به افزایش گشتاور تولیدی پیشرانه F-Pace SVR جدید بسنده نکرده و جعبه فرمان الکتریکی این اسیووی لوکس قدرتمند را نیز ارتقا داده تا فرمانپذیری این خودرو در پیچ ها بهتر از گذشته باشد. همچنین جگوار لنت های ترمز جدیدی را برای مدل 2021 این اسیووی به همراه بوستر ترمز الکتریکی یکپارچه نصب کرده که باعث می شود میزان حرکت پدال ترمز در حین ترمزگیری کوتاه تر شود. سیستم فنربندی تطبیق پذیر F-Pace هم سواری نرم تری را در سرعت های پایین به ارمغان آورده است.

کابین جگوار F-pace svr 2021

طراحی ظاهری و کابین

از نظر استایل بیرونی، نسخه 2021 جگوار F-Pace SVR تفاوت چندانی با نمونه پیشین ندارد. در پروفیل جلو چراغ های جلو مقداری باریک تر شده اند و تریم جدیدی در ورودی های هوای گوشه پروفیل جلو اعمال شده است. در حالی که تغییرات اعمال شده در طراحی جلو این اسیووی بسیار محدود و ناچیز بوده، ولی جگوار ادعا کرده که همین به روزرسانی ها باعث خنک سازی بهتر پیشرانه و سیستم ترمز شده است.

شیفتر دنده جگوار F-pace svr 2021

درون کابین جگوار F-Pace SVR مدل 2021 یک نمایشگر 11و4 اینچی جایگزین نمایشگر 10 اینچی پیشین سیستم سرگرمی اطلاع رسانی این خودرو شده است. این نمایشگر جدید امکان به روزرسانی نرم افزارها از طریق وای فای را دارد. در کنسول میانی شیفتر دنده پهن و کم ارتفاعی جایگزین شیفتر دنده دسته مانند نسخه پیشین F-Pace SVR شده است. شیفترهای دنده پشت فرمان نیز از آلیاژ روی تولید شده اند. در جلوی راننده و پشت فرمان نیز همچنان یک نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی به جای نمایشگرهای عقربه ای و آنالوگ قرار دارد.

نمای عقب جگوار F-pace svr 2021

سخن پایانی

جگوار در این لحظه مطلبی در خصوص قیمت نسخه به روزرسانی شده F-Pace SVR مدل 2021 اعلام نکرده، ولی برچسب قیمت پایه نسخه پیشین این خودرو 80 هزار و 600 دلار بوده که 1150 دلار هم بابت هزینه تحویل باید به آن اضافه کرد.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟