طراحی ظاهری و کابین جنسیس GV60

به گزارش خودرونویس، در این لحظه جنسیس اطلاعاتی را در خصوص ظرفیت باتری یا بیشینه مسافت قابل پیمایش در حالت شارژ GV60 منتشر نکرده و تنها تصاویر این کراس اوور الکتریکی را منتشر کرده که نشان دهنده ابعاد و اندازه نزدیک آن به هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 است. کاپوت کشیده، استایل فستبک مانند و اسپویلر ثابت عقب و فاصله کم کف خودرو از سطح زمین باعث شده تا جنسیس GV60 بیشتر به یک هاچبک درشت شباهت داشته باشد تا کراس اوور.

نمای جانبی جنسیس GV60 الکتریکی

جدا از ابعاد مشابه جنسیس GV60 با همزادهای خود، این خودرو دارای زبان طراحی Athletic Elegance بوده که شامل چهار المان روشنایی در جلو و همین تعداد چراغ در پروفیل عقب است. همچنین یک جلوپنجره تاج خروس مانند در قسمت پایینی پروفیل جلو طراحی شده که با رساندن جریان هوا موجب خنک سازی بهتر باتری ها می شود. ولی باید اعتراف کنیم که زیبایی طراحی این کراس اوور الکتریکی نسبت به سایر محصولات جنسیس به مراتب کمتر است.

نمای عقب جنسیس GV60 الکتریکی

درون کابین GV60 کاملا زبان طراحی محصولات جنسیس رعایت شده و شاهد نصب یک شیفتر دنده کریستال کره ای شکل، ناب کنترلی برای سیستم مالتی مدیا و المان های چرمی آبی رنگ مشابه خودروهایی مثل G80 سدان و اسیووی GV80 هستیم. برای اولین بار در بین محصول جنسیس هم شاهد نصب دوربین های دید جانبی هستیم که تصاویر بیرون خودرو را روی دو نمایشگر نصب شده در قسمت پایین ستون A به راننده نشان می دهند.

کابین جنسیس GV60 الکتریکی

مشخصات فنی جنسیس GV60

با توجه به اطلاعاتی که ما از هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 داریم، جنسیس GV60 می تواند پک باتری بین 58 تا 77.4 کیلووات ساعت داشته باشد. به صورت تخمینی این کراس اوور الکتریکی قادر است بیشینه مسافت 483 کیلومتر را تحت سیکل WLTP طی کند و ممکن است بیشینه قدرت تولیدی آن به مرز 577 اسب بخار هم مانند کیا EV6 GT برسد.

کابین جنسیس GV60 الکتریکی

جنسیس اظهار کرده که طی ماه های پیش رو اطلاعات بیشتری از GV60 را اعم از قیمت، عملکرد و مسافت قبل پیمایش منتشر خواهد کرد.

منبع motor1
5 از 2 رای