اخبار خودرو ایران
لوکس ترین محصول مدیران خودرو

تیگو8 پرو مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار

یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیگو8 پرو مدیران خودرو

بنا به اظهار واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو،  تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد .

به گزارش خودرونویس، تیگو8 پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه  به عنوان لوکس ترین محصول چری معرفی شده است.

تیگو8 پرو یک شاسی بلند لوکس و مدرن بوده که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت 7 نفره به بازار ایران عرضه  می شود که می تواند مورد توجه خانواده های ایرانی قرار بگیرد. این خودرو با داشتن طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب 4722 میلی متر، 1860 میلی متر و 1745 میلی متر  و فاصله دو محور 2710 میلی متر یک شاسی بلند سایز متوسط بوده که از نظر ابعادی در کلاس خودروهایی همچون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و رنو کولئوس قرار گیرد .

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به روزترین متد طراحی چری پیروی می کند که حس یک شاسی بلند سطح اول  را برای خریداران تداعی می کند . جلوپنجره خاص این خودرو  که حالت الماس گونه دارد جلوه و پرستیژ خاصی به آن داده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی تیگو8 پرو مدیران خودرو می توان به ایربگ های جلو، جانبی، پرده ای  و مجموعه کاملی از تجهیزات ایمنی مانند دوربین 360 درجه اچ دی اشاره کرد.  نکته جالب در خصوص تیگو8 پرو مربوط به سیستم تهویه مطبوع این خودرو بوده دارای فیلتر N95 است که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می کند .

 

سخن پایانی

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدل ها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت می کنند، تیگو8 موفق به فروش حدود 140 هزار دستگاه شد که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق است. همچنین از ابتدا عرضه تیگو8 تا کنون حدود 300 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است .

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟