به گزارش خودرونویس، تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه خودروهای جدید دریایی از آپشن ها و امکانات را در اختیار مالکان خود قرار می دهند. چینی ها که این روزها رقیب سرسخت و تازه نفسی برای بزرگان غربی و شرقی هستند سرمایه گذاری هنگفتی را بر روی تکنولوژی انجام داده اند و حال تمام  و کمال پا به میدان رقابت گذاشته اند.

تیگو8 نمونه ایی از این سرمایه گذاری و تلاش گسترده برای رقابت با بزرگان جهانی است. همکاری با خبره ترین و با سابقه ترین مهندسان مطرح بین المللی، واحدهای تحقیق و توسعه مهندسی و تکنولوزی در آلمان و سایر نقاط معتبر، همکاری مشترک با شرکت بریتانیایی جگوار لندروور که لوکس ترین خودروها را تولید می کند و از تکنولوژی فوق العاده برخوردار است همراه با سرمایه گذاری های کلان تکنولوژی و کیفی  و همکاری با بزرگترین قطعه سازان بین المللی در نهایت محصولی چون تیگو8 پرو را به وجود آورده است.که اینگونه مورد توجه قرار می گیرد و در طول 1 سال موفق به فروش بیش از 140 هزار دستگاه در بازارهای جهانی و آن هم در رقابت با محصولات پر ادعا شده است.

تیگو 8 پرو

اما  جذاب ترین بخش تیگو8 پرو مدیران خودرو آپش های ADAS بوده که این روزها خودروهایی چون رنج روور، مرسدس بنز، ب ام و ، ولوو و….. از آن بهره می برند و انواع تکنولوژی های هوشمند و رادارهای فعال  که نهایت امنیت و ایمنی را برای این شاسی بلند خوش قامت به همراه دارد.

از سوی دیگر در بخش فنی نیز تیگو8 پرو با موتور بسیار مدرن TGDI که توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد در کنار گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تر با تکنولوژی شرکت گتراک آلمان  به لحاظ حرکتی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد .

تیگو8 پرو در کنار تکنولوژی و عملکرد آپشن های رفاهی مناسبی را نیز فراهم کرده ، حافظه صندلی ، گرمکن و سردکن صندلی های جلو ، دوربین360- سقف پاناروما، شارژ بدون سیم موبایل ، کولر دوآل و انبوهی از امکانات دیگر در مقایسه با  رقبای وارداتی این خودرو را در وضعیت برتری قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خودرو تیگو8 پرو اینجا کلیک کنید.

 

5 از 1 رای