به گزارش خودرونویس، ب ام و M2 CS در حالت استاندارد یک هیولای واقعی است؛ ولی این کمپانی تیونر موفق شده تا این کوپه توانمند آلمانی را یک پله نسبت به مدل استاندارد ارتقا دهد. این M2 CS تیون شده توسط من هارت با نام MH2 GTR شناخته می شود که استایلی شبیه به برادر مسابقه ای خود دارد.

نمای عقب ب ام و M2 CS من هارت

ویژگی های ظاهری

استایل زیبای این M2 CS تیون شده توسط من هارت به لطف نصب بال عقب فیبر کربنی و همچنین آرک عریض تر چرخ های که از جنس فیبر کربن ساخته شده، به مراتب چشمگیرتر شده است. گرافیک اعمال شده روی بدنه ترکیبی از سبک طراحی خودروهای معمول و سنتی M پاور ب ام و با ترکیب رنگ مشکی و المان های فیبر کربنی است.

بال عقب ب ام و M2 CS من هارت

مشخصات فنی من هارت M2 CS

کنار ویژگی های ظاهری جذاب این کوپه تیون شده، جذابیت اصلی به زیر کاپوت مربوط می شود. پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژ این خودرو به لطف من هارت اکنون قادر به تولید بیشینه قدرت 600 اسب بخار و بیشینه گشتاور 830 نیوتن متر شده است. این یک ارتقای چشمگیر نسبت به نمونه استاندارد همین پیشرانه محسوب می شود؛ جهت یادآوری بیان می کنیم که M2 CS در حالت استاندارد قادر به تولید 450 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور است.

پیشرانه ب ام و M2 CS من هارت

این افزایش توان و گشتاور به لطف نصب توربوشارژرهای جدید، اینترکولری بزرگتر و ورودی هوای بزرگتر حاصل شده است. ولی این تغییرات تمام به روزرسانی های اعمال شده در M2 CS توسط من هارت نیست؛ یک سیستم اگزوز جدید استیل برای این کوپه جذاب نصب شده که به لطف آنها گازهای تولید شده به دلیل احتراق با سرعت بیشتری خارج می شوند. برای این لوله ها یک کاتالیست 300 سلولی برای کاهش آلایندگی نصب شده؛ همچنین چهار سر اگزوز دایره ای شکل با قطر 100 میلی متر و پوشش کربن برای این سیستم اگزوز خوش صدا طراحی و نصب شده است. در آخر نیز یک نرم افزار کنترلی جدید برای کامپیوتر این خودرو نصب شده تا باعث هماهنگی در عملکرد تمام این قطعات جدید اضافه شده، گیربکس ارتقا یافته و پیشرانه قدرتمندتر شده M2 CS من هارت شود.

کابین ب ام و M2 CS من هارت

من هارت در ادامه سیستم تعلیق این خودرو را با همکاری کمپانی H&R به روزرسانی کرده است. همچنین من هارت رینگ های تولیدی خود را با رنگ مشکی مات را برای ب ام و M2 CS نصب کرده که برای عملکرد و چسبندگی بیشتر تایرهای 255/30 در اکسل جلو و 295/25 در اکسل عقب این خودرو نصب کرده است.

این پکیج تقویتی من هارت قیمتی معادل 22 هزار و 871 دلار دارد که این نرخ جدای مبلغ خودرو محاسبه می شود.

 

منبع motor1
5 از 2 رای