تیونینگ
قدرتمندتر از M3 و M4

تیونینگ ب ام و M2 توسط من هارت

پنجشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
ب ام و M2 من هارت

 ب ام و M2 از زمان معرفی در سال 2016 تا حد زیادی مورد توجه بوده است. افرادی که تصور می کردند دو خودروی M3 و M4 بیش از حد بزرگ هستند و در عین حال دنبال عملکردی مشابه بودند، یقینا M2 را انتخاب می کردند. ب ام و M2 یقینا یکی از سریع ترین محصولات ب ام و است؛ ولی ظاهرا من هارت از عملکرد مدل استاندارد این خودرو رضایت ندارد. به همین منظور این تیونر نسخه من هارت MH2 500 لیمیتد را معرفی کرده که یک مدل ارتقا یافته بر پایه ب ام و M2 کامپتیشن بوده که حال قدرتی فراتر از M3 و M4 دارد.

مشخصات فنی ب ام و M2 من هارت

ب ام و M2 کامپتیشن در حالت استاندارد از پیشرانه S55 معروف باواریایی ها با حجم 3 لیتر و شش سیلندر خطی به همراه دو توربوشارژ بهره می برد. این پیشرانه در حالت استاندارد قادر به تولید 410 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور است. ولی من هارت موفق شده با تغییرات گسترده توان این پیشرانه را به 518 اسب بخار و 700 نیوتن متر ارتقا دهد. بدین ترتیب این M2 تیونینگ شده حال نسبت به M4 کامپتیشن با 503 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور هم قدرتمندتر شده است.

نمای عقب ب ام و M2 من هارت

من هارت این توان و گشتاور را به لطف نصب یونیت کنترلی MHtronik از این پیشرانه استخراج کرده است. همچنین یک سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی دایره ای شکل با قطر 100 میلی متر نیز برای M2 نصب شده که دارای سر اگزوزهای فیبر کربنی با صدا خفه کن در قسمت عقب است.

ب ام و M2 من هارت

استایل ظاهری و کابین ب ام و M2 من هارت

من هارت سیستم تعلیق این خودرو را نصب فنربندی H&R ارتقا داده که روی بهبود هندلینگ هم تاثیر داشته و ارتفاع این M2 را هم کاهش داده است. من هارت همچنین چندین قطعه فیبر کربنی را به منظور شخصی سازی ظاهری از جمله اسپلیتر جلو، دیفیوزر جدید عقب و اسپویلر در لبه صندوق عقب نصب کرده است. من هارت سعی کرده که این خودرو استایلی شبیه به M2 CS داشته باشد. همچنین من هارت این خودرو را به رینگ های 20 اینچی آلیاژی سبک Concave به رنگ خاکستری Gunmental مزین کرده است. این رنگ در نشان من هارت هم رعایت شده و در این خودرو من هارت از رنگ طلایی دست کشیده است.

کابین ب ام و M2 من هارت

من هارت درون کابین هم در چندین قسمت نشان خود را به همراه نمایشگر AK Motion نصب کرده که این نمایشگر اطلاعات حیاتی در خصوص پیشرانه را نشان می دهد. این نمایشگر در دریچه سمت چپ سیستم تهویه میان داشبورد نصب شده که استایلی شیک و مشابه فاریک دارد. من هارت قصد دارد که تنها 10 نسخه از این M2 فوق جذاب را تولید کند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟