به گزارش خودرونویس، خوشبختانه این استیکرهای نصب شده روی بدنه بسیار نازک هستند و پل استار تلاش زیادی برای پنهان کردن ادوات این خودرو نکرده و می توان دید خوبی نسبت به استایل ظاهری اولین اسیووی الکتریکی پل استار داشت. اگر رد پای ولوو XC40 را در طراحی این خودرو مشاهده می کنید، اشتباه نکرده اید. قسمت هایی از بدنه به ویژه ستون C و شیشه عقب و ستون D پل استار 3 در طراحی به ولوو XC40 شباهت دارد.

گزارش های پیشتر منتشر شده حاکی از این بودند که پل استار 3 با ولوو XC90 که اسیووی بزرگتریست، ویژگی های مشترکی دارد. چراکه قرار است این پل استار 3 در کارخانه ولوو واقع در کارولینای جنوبی در کنار ولوو XC90 تولید شود؛ ولی این اشتراک ساختاری به این معنا نیست که پل استار 3 با ولوو XC90 شباهت دارد. بلکه کاملا محصولی متمایز و جداگانه است. قرار است که پل استار 3 در سال 2022 در قالب یک اسیووی الکتریکی پریمیوم راهی بازار شود و نشان دهنده نگاه این خودروساز به دوران اسیووی های الکتریکیست.

پل استار 3

این زیربرند ولوو هنوز آمادگی لازم برای انتشار جزییات مربوط به پل استار 3 را ندارد. ولی ما این را می دانیم که پل استار 3 به صورت تک موتوره و دو موتوره راهی بازار خواهد شد. این خودرو دارای دو ردیف صندلی بوده که به جای فراهم کردن فضای بیشتر برای سرنشینان در ردیف عقب تصمیم به شیبدار طراحی کردن سقف مشابه اسیووی های کوپه گرفته است. انتظار می رود که پل استار 3 به پیشرانه های الکتریکی قدرتمندی مجهز شده باشد که نمونه ضعیفتر آنها روی نسل بعدی ولوو XC90 هم نصب شوند. پل استار سیستم های رانندگی خودران متعددی برای رانندگی در بزرگراه توسعه داده که به احتمال زیاد از ابتدای زمان عرضه روی پل استار 3 نصب خواهد کرد.

 

سخن پایانی

این خودروساز سوئدی در این لحظه اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی قصد رونمایی از پل استار 3 را دارد. ولی یقینا در سال 2022 این خودرو معرفی خواهد شد؛ اما کار پل استار به این خودرو ختم نمی شود. پس از پل استار 3 این برند قصد معرفی سه محصول جدید دیگر را طی سه سال آینده دارد و قصد دارد که محصولات خود را به بازار 30 کشور مختلف عرضه کند و تا سال 2025 تعداد 290 هزار خودرو را به فروش برساند.

 

منبع Motor1
5 از 2 رای