به گزارش خودرونویس، در این راستا هیوندای چندین اسکچ طراحی از کرتا فیس لیفت باز طراحی شده منتشر کرده که البته پیشتر در تصاویر جاسوسی منتشر شده مشاهده کرده بودیم که کرتا فیس لیفت کاملا زبان طراحی مدل پیشین خود را کنار گذاشته و از سبک جدید طراحی محصولات هیوندای که اولین بار در توسان جدید مشاهده کرده بودیم، استفاده کرده است. به عبارت دیگر هیوندای کرتا فیس لیفت به جلوپنجره عریض با چراغ های اصلی یکپارچه درون آن مجهز شده است. قسمت پایینی پروفیل جلو شاید تغییرات بیشتری در آن اعمال شود.

نمای عقب تیزر هیوندایی کرتا

یکی دیگر از تیزرهای منتشر شده توسط هیوندای به پروفیل عقب کرتا مربوط می شود و ظاهر آشنای مشاهده شده در برخی از محصولات هیوندای را حفظ کرده و دارای چراغ های LED خطی در قسمت عقب است. آخرین اسکچ منتشر شده در قالب تیزر نیز مربوط به کابین هیوندای کرتا بوده که جدا از این موضوع که به صورت راست فرمان بوده، تقریبا مشابه با نسخه فعلی کرتا طراحی شده که امروزه در حال عرضه به بازارهای جهانیست.

تیزر هیوندایی کرتا کابین

هیوندای قصد دارد نسخه فیس لیفت کرتا را در اندونزی در دو مدل پنج و هفت نفره رونمایی کند. رسانه های هندی گزارش داده اند که قرار است در ماه دسامبر امسال کرتا فیس لیفت رونمایی شود و عرضه آن به بازارهای جهانی از ماه های ابتدایی سال 2022 آغاز خواهد شد. پس از رونمایی در اندونزی، قرار است که کرتا به بازار چین، تایلند، برزیل و سایر کشورها که مردم تمایل به خرید خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت دارند، عرضه شود.

 

منبع Motor1
5 از 3 رای