اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه هشت سیلندر 428 اسب بخاری

تیزر نیسان پاترول نیسمو 2022

سه شنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
نیسان پاترول نیسمو 2022

نیسان ویدیو تیزری از اسیووی پرچمدار خود برای عرضه به بازار خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس منتشر کرده است. این خودرو که قدرتمندترین اسیووی نیسان محسوب می شود، پاترول نیسمو بوده و قرار است در تاریخ 31 مارس رونمایی شود.

به گزارش خودرونویس، مشتریان در بازار جهانی عاشق خودروهایی همچون پاترول به خصوص مدل قدرتمندی چون نیسمو هستند؛ فعلا نیسان تصمیم دارد که این اسیووی قدرتمند را ویژه بازار خاورمیانه معرفی کند؛ ولی در آینده ممکن است نیسان پاترول نیسمو به سایر بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند. طی هفته های جاری چندین بار نیسان پاترول نیسمو در حال تست در مناطق مختلف کشورهای خاورمیانه شکار شده بود که این نشان از رونمایی نزدیک این اسیووی فول سایز قدرتمند داشت.

در این ویدیو تیزر تبلیغاتی، جزییات مختلفی از طراحی جدید و خیره کننده نیسان پاترول نیسمو مشخص است. ولی متاسفانه در این کلیپ هیچ اثری از صدای پیشرانه این پاترول یا اشاره ای به جزییات فنی این اسیووی قدرتمند نشده؛ ولی منابع نزدیک به نیسان اطلاعات خوبی را در خصوص قوای فنی پاترول نیسمو منتشر کرده اند.

 

 

مشخصات فنی نیسان پاترول نیسمو 2022

همانند مدل های پیشین نیسان پاترول نیسمو، این نسخه هم انتظار می رود که از یک پیشرانه 5.6 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی استفاده کند که بیشینه قدرتی در محدوده 428 اسب بخار دارد. یقینا اسیووی های هشت سیلندر قدرتمندتر مجهز به سوپرشارژ و توربوشارژ نسبت به نیسان پاترول نیسمو در بازار خاورمیانه و جهانی وجود دارند؛ ولی تعداد کمی از آنها صدایی به زیبایی صدای پیشرانه تنفس طبیعی 5.6 لیتری هشت سیلندر پاترول دارند.

 

استایل ظاهری نیسان پاترول نیسمو 2022

جدا از اینکه نیسان پاترول نیسمو از یک پیشرانه هشت سیلندر قدرتمند بهره گرفته، این نسخه عملکردی ارتقاهایی در استایل بیرونی و کابین نسبت به نسخه های معمولی تر پاترول نیز به خود دیده است. به عنوان مثال در پروفیل جلو شاهد نصب جلوپنجره به روزرسانی شده، ورودی های هوایی بزرگتر، اسپلیتر و تریم قرمز رنگی به منظور اسپرت تر جلوه دادن چهره این خودرو هستیم. همچنین نیسان پاترول نیسمو جدید همانند نسخه پیشین خود به صورت استاندارد به رینگ های 22 اینچی Rays مجهز شده که دارای پره هایی مشکی و نقره ای است.

همچنین نیسان پروفیل عقب پاترول نیسمو را هم به وسیله نصب یک دیفیوزر خشن و جذاب و تریم قرمز رنگ به روزرسانی کرده است. همچنین در میان این دیفیوزر بزرگ و جذاب، چهار خروجی اگزوز به صورت استاندارد جانمایی شده اند که یقینا صدای جذاب و گوش نوازی را تولید می کنند.

نیسان فردا 31 مارس (11 فروردین) از پاترول نیسمو 2022 خود برای عرضه به بازار خاورمیانه پرده برداری می کند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟