اخبار خودرو جهان
فردا رسما رونمایی می شود

تیزر نسل جدید مرسدس میباخ اس کلاس منتشر شد

چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تیزر مرسدس میباخ 2022

مرسدس بنز پس از معرفی نسل جدید اس کلاس، حال قصد معرفی لوکس ترین مدل این خودرو یعنی نسخه میباخ را در تاریخ 19 نوامبر دارد. در این راستا، مرسدس میباخ تیزر جدیدی از این سدان ابرلاکچری را که در آن درب و گلگیر عقب به همراه لوگوی میباخ مشخص بوده، منتشر کرده است.

به گزارش خودرونویس، مرسدس میباخ اس کلاس بر پایه نسخه معمولی سدان لاکچری مرسدس بنز اس کلاس توسعه یافته و سطح لوکس بودن آن را چند پله ای نسبت به مدل معمولی ارتقا داده است. فاصله بین دو محور این سدان فوق لوکس نیز 18 سانتی متر نسبت به اس کلاس استاندارد افزایش یافته تا سرنشینان ردیف عقب بتواند از فضای پا بیشتری بهره ببرند و آسایش و راحتی آنها افزایش یابد.

عکس جاسوسی مرسدس میباخ 2021

اشاره به برخی از ویژگی های جذاب میباخ جدید

مرسدس همزمان با انتشار این تیزر تصویری از مرسدس میباخ جدید، به برخی از ویژگی های جذاب این سوپرسدان لاکچری نیز اشاره کرده است. صندلی های عقب دارای برنامه ماساژ جدیدی برای ناحیه ساق پا بوده و برنامه گرمکن صندلی های این خودرو برای قسمت گردن و شانه مجزا شده است. مشتریان می توانند به صورت آپشنال و به منظور لوکس تر جلوه کردن کابین، تریم چوبی را برای پشت صندلی های جلو و همچنین مابین دو صندلی نصب شده در ردیف عقب سفارش دهند.

 

طراحی کابین میباخ 2021

با استناد به تصاویر جاسوسی منتشر شده از کابین این خودرو می توان اظهار کرد که قسمت جلویی کابین میباخ جدید مشابه نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس طراحی شده و یک نمایشگر بزرگ مایل بخش اعظم کنسول میانی این خودرو را اشغال کرده است. در جلوی راننده و پشت فرمان هم نشانگرهای دیجیتالی معروف مرسدس قرار دارند. انتظار می رود که نسخه میباخ اس کلاس در مقایسه با نمونه بنز مواد اولیه با کیفیت تر و طراحی زیباتری به منظور لوکس تر جلوه کردن کابین داشته باشد.

 

طراحی بیرونی

در خصوص طراحی بیرونی، انتظار می رود که نسخه میباخ اس کلاس تفاوت هایی با نمونه معمولی داشته باشد. در قسمت جلو شاهد نصب یک جلوپنجره جدید با طراحی به روزرسانی شده برای پروفیل جلو خواهیم بود و در قسمت عقب هم شاهد اعمال تغییراتی در طراحی سپر هستیم. همچنین لوگوی معروف میباخ نیز روی ستون C این سدان لاکچری نصب شده است. مشتریان می توانند برای بدنه این خودرو تم دو رنگ را سفارش دهند که مرز این دو رنگ با یک خط جدا شده است.

عکس جاسوسی از عقب مرسدس میباخ 2021

مشخصات فنی احتمالی

میباخ تنها عضوی از خانواده اس کلاس جدید بوده که امکان استفاده از پیشرانه 12 سیلندر مرسدس را دارد. طبق گزارش های شنیده شده این پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر دو توربوشارژ V شکل قادر است بیشینه قدرت 621 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1000 نیوتن متر را تولید کند.

 

سخن پایانی

انتظار می رود که پس از رونمایی میباخ اس کلاس جدید، این خودرو در قالب مدل 2022 به بازارهای جهانی عرضه شود. برچسب قیمت نسخه فعلی میباخ از 173 هزار دلار شروع می شود و انتظار می رود که قیمت پایه نسل جدید نیز در همین محدوده باشد.

3.7 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟