اخبار خودرو جهان
رقیب تازه نفس مرسدس بنز GLS 26 اکتبر رونمایی می شود

تیزر نسل جدید لندروور رنج روور منتشر شد

پنجشنبه - ۲۹ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر رنج روور 2022

لندروور تایید کرده که قصد دارد در تاریخ 26 اکتبر نسل جدید پرچمدار اسیووی رنج روور را رونمایی کند. همزمان با انتشار این خودرو، این کمپانی بریتانیایی یک ویدیو تیزر کوتاه به همراه دو عکس از نسل جدید این اسیووی لوکس بریتانیایی منتشر کرد.

به گزارش خودرونویس، اولین تیزر منتشر شده نمای جانبی نسل جدید رنج روور را نشان می دهد و همانطور که انتظار می رفت طراحی آن تکامل یافته نسخه فعلی اسیووی پرچمدار این کمپانی محسوب می شود. خطوط کلی بدنه و همچنین نسبت ابعاد کاملا تداعی کننده نسخه فعلی رنج روور بوده و همچنان شاهد کابینی بسیار بزرگ و کشیده و ستون های مشکی رنگ هستیم که به سقف حالتی شناور بخشیده اند. تیزر دوم بخشی از جلوپنجره و عبارت انگلیسی رنج روور که در لبه کاپوت نصب شده را نشان می دهد که دارای دیزاین مش بندی مستطیلی شکل و لبه های گرد است.

گری مک گاورن مدیر ارشد اجرایی گروه خودروسازی جگوار لندروور اظهار کرد که نسل جدید رنج روور قابل احترام ترین و مطلوب تین رنج روور تولید شده تا به امروز است که طراحی تکامل یافته و مدرن بیرونی و کابین بسیار لوکس و مدرن را ترکیب کرده است.

تیزر رنج روور 2022

اسیووی پرچمدار رنج روور همانند برادر کوچکتر خود یعنی رنج روور اسپرت که قرار است آن هم به زودی رونمایی شود، روی پلتفرم MLA توسعه یافته و انتظار می رود که دارای تکنولوژی هیبریدی ملایم و همجنین پلاگین هیبرید و همچنین یک نسخه تمام الکتریکی باشد. همچنین شایعه شده این اسیووی پرچمدار رنج روور دارای یک نسخه عملکرد محور SVR بوده که از پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ نصب شده روی محصولات M ب ام و بهره برده است.

 

سخن پایانی

پیش فروش نسل جدید رنج روور در روز رونمایی یعنی همان 26 اکتبر آغاز خواهد شد. همانند نسل قبل، این مدل جدید نیز قرار است در سگمنت اسیووی های فول سایز در مقابل رقبای قدرتمندی مانند ب ام و X7، مرسدس بنز GLS، لکسوس LX رقابت کند و نیم نگاهی هم به رقابت با اسیووی های سوپرلوکسی مانند بنتلی بنتایگا و رولزرویس کالینان دارد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟