اخبار خودرو جهان
توسط سوبارو منتشر شد

تیزر نسل جدید تویوتا GT 86 2022

جمعه - ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تیزر سوبارو BRZ 2022

کمپانی سوبارو در آستانه رونمایی نسل جدید BRZ یا همان تویوتا GT 86 موجود در بازار ایران قرار دارد. ما این را می دانستیم که این کوپه اسپرت در آستانه معرفی نسل جدید قرار دارد و رونمایی آن نزدیک است؛ ولی سوبارو تاریخ دقیق رونمایی آن را نیز اعلام کرده و قصد دارد در تاریخ 18 نوامبر نسل جدید BRZ را معرفی کند. در این راستا سوبارو تیزری جدید از این خودرو را منتشر کرده که در ضمن شنیدن صدای جذاب پیشرانه آن، برخی از مشخصات ظاهری این سامورایی جذاب نیز در این تیزر نمایان شده است.

به گزارش خودرونویس، در این تیزر جزییات کمی از این خودرو نمایش داده شده است. در ابتدا که رینگ های جدید این خودرو در حال چرخش مشخص هستند و سپس به سرعت نمای جانبی و قسمت برآمده پشت آرک چرخ های جلو نمایش داده شده است. البته که ما پیشتر تمام این جزییات را در تیزرهایی در قالب عکس مشاهده کرده بودیم؛ ولی این ویدیو تیزر صدای پیشرانه و گازخوردن این کوپه جذاب را نیز به ما نشان می دهد.

در این ویدیو سوبارو BRZ به سرعت در حال پایین آمدن از یک جاده کوهستانی است و به حدی از لنز دوربین فاصله دارد که نمی توان جزییات ظاهری آن را تشخیص داد. البته پیشتر یک تصویر جاسوسی از سوبارو BRZ جدید با استتار کامل منتشر شده بود و پس از آن سوبارو اولین تیزر عکس رسمی نسل جدید BRZ را منتشر کرد.

 

 

در حالی که تنها چند هفته با رونمایی نسل جدید BRZ فاصله داریم، جزییات زیادی از این خودرو در دسترس نیست و تنها این را می دانیم که طراحی ظاهری آن با نسل پیشین این خودرو متفاوت خواهد بود. البته در این لحظه مطمئن نیستیم که این خودرو نسل جدید سوبارو BRZ بوده یا یک نسخه به روزرسانی و فیس لیفت شده برای سال 2022 محسوب می شود، ولی سوبارو پافشاری می کند که این خودرو را یک مدل جدید BRZ بنامد.

 

مشخصات فنی سوبارو BRZ جدید

در خصوص پیشرانه نصب شده زیر کاپوت این کوپه جذاب ژاپنی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ ولی صدای گاز خوردن این خودرو در ویدیو تیزر تایید می کند که قلب تپنده آن پیشرانه چهار سیلندر باکسر سوبارو است و از آنجایی که هیچ صدایی از توربوشارژ و سوپرشارژ شنیده نمی شود، می توان اظهار کرد که همان پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی باکسر سوبارو است.

پیشتر شنیده بودیم که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 217 اسب بخار است. بدین ترتیب نسخه جدید سوبارو BRZ در حد جزیی نسبت به نسخه 205 اسب بخاری پیشین قدرتمندتر شده است. لازم به ذکر است که سوبارو BRZ همچنان دارای یک همزاد با برند تویوتا با نام تویوتا GT یا تویوتا GT 86 بوده و یقینا این دو خودرو با جعبه دنده اتوماتیک و دستی بسته به سفارش مشتری به بازار عرضه می شوند.

 

سخن پایانی

تمام سوال های بدون پاسخی که در ذهن ما و شما در خصوص این مدل جدید سوبارو BRZ یا همان تویوتا GT 86 وجود دارد، در زمان رونمایی این کوپه اسپرت در کمتر از دو هفته و در تاریخ 18 نوامبر پاسخ داده خواهد شد. در ادامه مطالب بیشتری از این خودرو منتشر خواهیم کرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟