اخبار خودرو جهان
قدرتمندتر به همراه پک باتری بزرگتر

تیزر میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023

پنجشنبه - ۷ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023

میتسوبیشی نسل جدید اوتلندر را در ماه فوریه رونمایی کرد؛ ولی در بین نسخه های معرفی شده مدل پلاگین هیبریدی حضور نداشت. این بدان دلیل بود که مدل پلاگین هیبریدی نسل پیشین اوتلندر تا مدتی قرار است در بازار جهانی در کنار مدل های درونسوز نسل جدید به فروش برسد. می دانیم که کمی گیچ کننده است! ولی میتسوبیشی به تازگی کمپین تیزری نسخه پلاگین هیبریدی نسل جدید اوتلندر را آغاز کرده است.

به گزارش خودرونویس، ظاهرا میتسوبیشی قصد دارد که فروش نسخه پلاگین هیبریدی نسل جدید اوتلندر را طی ماه های باقی مانده از سال 2021 یا نهایتا تا مارس سال 2022 به فروش برساند و پس از آن قصد عرضه این خودرو را به بازارهای جهانی در نیمه دوم سال 2022 دارد. در حال حاضر میتسوبیشی دو تیزر از اوتلندر پلاگین هیبریدی جدید را منتشر کرده که در یکی پورت شارژ و در تصویر دیگری لوگو و نشان پلاگین هیبریدی در گلگیر جلو مشخص است.

 

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023

میتسوبیشی در این لحظه جزییات فنی اوتلندر پلاگین هیبریدی جدید را بیان نکرده و تنها اظهار داشته که نسل جدید این خودرو دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی قدرتمندتر و پک باتری بزرگتری است. جهت یادآوری بیان می کنیم که میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی فعلی که نسخه فیس لیفت آن چند ماه پیش معرفی شد، دارای یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی بوده که جانشین پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر نسخه های پیشین شده است.

این نیروگاه 2.4 لیتری قادر به تلوید بیشینه قدرت 126 اسب بخار و بیشینه گشتاور 201 نیوتن متر است. در کنار این پیشرانه بنزینی، یک موتور الکتریکی هم روی اکسل عقب نصب شده که قادر به تولید بیشینه قدرت 94 اسب بخار بوده و به موجب آن سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و بیشینه قدرت مجموع 221 اسب بخار برای اوتلندر پلاگین هیبریدی نسل قبل به ارمغان آمده است.

تیزر میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023

میتسوبیشی در نسخه 2021 اوتلندر پلاگین هیبریدی به جای استفاده از باتری 12 کیلووات ساعتی نسخه پیش از فیس لیفت، از باتری 13.8 کیلووات ساعتی استفاده کرده بود که بیشینه مسافت قابل پیمایش آن در حالت تمام الکتریکی به 39 کیلومتر افزایش یافت. مهندسین میتسوبیشی همچنین در نسخه فیس لیفت اوتلندر پلاگین هیبریدی بیشینه سرعت قابل پیمایش در حالت تمام الکتریکی را به 134 کیلومتر بر ساعت ارتقا دادند. ولی حال قرار است که اوتلندر پلاگین هیبریدی فعلی با یک نمونه تمام جدید جایگزین شود که پلتفرم و ساختار آن با نیسان روگ کاملا مشترک است.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 به لطف پکیجینگ هوشمندانه و پلتفرم جدید دارای سه ردیف صندلی است. میتسوبیشی وعده داده اوتلندر پلاگین هیبریدی جدید عملکرد بهتر و رانندگی لذتبخش تر و بهینه تری دارد و قصد دارد با این خودرو بار دیگر در بازار کراس اوورهای الکتریکی سازی شده قدرتنمایی کند.

 

سخن پایانی

میتسوبیشی در این لحظه اعلام نکرده که چه زمانی به طور دقیق اوتلندر پلاگین هیبریدی نسل جدید را رونمایی می کند. ولی انتظار داریم که نسخه قابل عرضه در بازار ژاپن این خودرو طی ماه های پیش رو رونمایی شود.

 

3.7 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟