به گزارش خودرونویس، مرسدس EQE یک سدان الکتریکی سایز متوسط بوده که یک رده نسبت به سدان الکتریکی فول سایز EQS جایگاه پایین تری دارد. مرسدس ضمن رونمایی از EQE در نمایشگاه مونیخ، هر چهار محصول الکتریکی خود را نیز به نمایش می گذارد.

 

غرفه پرهیجان مرسدس در نمایشگاه مونیخ

در کنار مرسدس EQE، در غرفه این خودروساز آلمانی اولین خودروی الکتریکی لاکچری AMG و همچنین مرسدس میباخ مفهومی نیز حضور خواهند داشت. مرسدس در این لحظه اعلام نکرده که این مدل ها دقیقا چه چیزی هستند، ولی ما حدس می زنیم که در غرفه مرسدس نسخه AMG EQS در کنار اسیووی میباخ EQS مفهومی رونمایی شوند. لازم به ذکر است که تیزر این اسیووی میباخ در هفته های گذشته منتشر شده بود و AMG EQS هم در حال پرسه زدن در پیست های آلمان به منظور تست شکار شده بود. مرسدس همچنین در این نمایشگاه EQB را که در ماه آپریل رونمایی شده بود، به نمایش می گذارد.

نمای عقب مرسدس بنز eqe

طراحی ظاهری و کابین مرسدس EQE

بعید می دانیم که مرسدس EQE طراحی چندان متفاوتی از سدان الکتریکی بزرگتر این کمپانی یعنی EQS داشته باشد. ضمن اینکه تیزرهای منتشر شده نیز موید این شباهت هستند و حداقل در طراحی داخل کابین شاهد این موضوع صدق می کند. یکی از تیزرها که به کابین مرسدس EQE اختصاص دارد، سه نمایشگر یکپارچه درون داشبورد این سدان الکتریکی را به ما نشان می دهند که با یک پنل شیشه ای پوشانده شده اند که دقیقا مشابه نمونه نصب شده در EQS هستند.

تیزر مربوط به فضای بیرونی EQE چیز زیادی از طراحی این خودرو را به ما نشان نمی دهد و تنها مشخص است که مرسدس چراغ های LED سرتاسری در پروفیل عقب این خودرو طراحی کرده که دقیقا مشابه نمونه نصب شده در EQS است.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از EQE بیانگر این موضوع هستند که طراحی مشابهی با EQS دارد، ضمن اینکه هر دو سدان الکتریکی روی یک پلتفرم توسعه یافته اند. برش های تیز بدنه به خصوص در فندرها و گلگیرها می توانند بیانگر این موضوع باشند که طراحی EQE اسپرت تر از سدان لوکس الکتریکی EQS هستند، البته به دلیل استتار بدنه با استیکر در تصاویر جاسوسی نمی توان اظهار نظر قطعی کرد. طی سه هفته باقی مانده تا رونمایی یقینا خبرهای بیشتری از مرسدس EQE منتشر می شود.

 

منبع motor1
5 از 1 رای