به گزارش خودرونویس، آئودی از کلمه Sphere به معنای کره برای توصیف کردن هر یک از این سه محصول کانسپت استفاده می کند. یک Sphere در واقع نمایشی سه بعدی از یک حلقه بوده و بدین ترتیب انتخاب چنین نامی برای این خودروهای مفهومی منطقی به نظر می رسد. البته مقداری عجیب به نظر می رسد که این شرکت چراکه مانند چهار حلقه در لوگوی خود از سه خودرو با عبارت Sphere سخن می گوید.

خودروهای مفهومی Sphere آئودی از تکنولوژی بهره می برد که قادر به شناخت مالکین خود هستند. این خودرو همچنین قادر به تشخیص اولویت های صاحب خود بوده و می تواند پیش بینی کند که هم اکنون نیاز آنها از خودرو چیست.

آئودی Sky Sphere

اولین خودروی مفهومی و شاید جذاب ترین بین این سه، Sky Sphere است. آئودی اظهار کرده که این یک خودرو با قابلیت کنترل توسط راننده و همچنین رانندگی تمام خودران است. اسکچ منتشر شده نشان می دهد که این خودرو یک کوپه تهاجمی با کاپوتی کشیده و خط سقف منحنی گون و جذاب است.

آئودی Grand Sphere

خودروی دوم Grand Sphere به نظر می رسد که یک سدان اسپرت با ارتفاع کم بوده که شیب سقفی مشابه با Sky Sphere دارد. ولی این خودرو دارای کابینی جادارتر و کاپوتی کوتاه تر نسبت به Sky Sphere است. مدیران اجرایی آئودی اظهار کرده اند که این مدل یک تجربه بی نظیر برای همه حواس ها را ارائه می دهد که به لاکچری بودن این خودرو اشاره دارند.

آئودی Urban Sphere

سومین خودرو هم Ubran Sphere است. در این تیزرها آئودی این خودرو را به عنوان یک فضای اختصاصی درون محیط شهری توصیف کرده است. این خودروی مفهومی به نظر می رسد که یک کراس اوور بزرگ و کابینی بزرگ و جادار و همچنین ستون B ضخیم باشد.

 

سخن پایانی

در این لحظه هنوز مشخص نیست که آئودی چه زمانی قصد رونمایی این سه خودروی مفهومی را دراد. بعید می دانیم که هر سه خودرو در یک رویداد معرفی شوند و پیش بینی می کنیم که هر چند ماه یکی از اینها معرفی شوند. به زودی خبرهای بیشتری از این سه خودروی مفهومی جذاب توسط آئودی منتشر خواهد شد.

منبع motor1
5 از 1 رای