به گزارش خودرونویس، فولکس واگن در این لحظه از بیان جزییات بیشتر در خصوص مشخصات فنی نسل جدید گلف R خودداری کرده و تنها به بیان عبارات قدرتمندتر، داینامیک تر، بهینه تر، یکپارچه تر و دیجیتال تر نسبت به نسل پیشین همین خودرو بسنده کرده است. بارزترین و مهم ترین ویژگی فولکس واگن گلف R سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و امکان کنترل توزیع گشتاور میان چرخ های اکسل عقب است. این خودرو از یک سیستم مدیریت داینامیک پیشرفته استفاده می کند که عملکردی هماهنگ با قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو و همچنین سیستم تطبیق پذیر کنترل شاسی گلف R دارد.

عکس جاسوسی فولکس واگن گلف R

مشخصات فنی نسل جدید گلف R

همانطور که انتظار می رفت، یقینا قلب تپنده نسل جدید فولکس واگن گلف R، قدرتمندترین نمونه پیشرانه EA 888 دو لیتری توربوشارژ چهار سیلندر این کمپانی است. این پیشرانه از تکنولوژی های جدیدی مانند سیستم اگزوز آب خنک که جریان خنک سازی شده را به توربوشارژ و سرسیلندر هدایت می کند و همچنین سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها با دو میل سوپاپ بهره می برد.

در این لحظه هیچ مطلب رسمی در خصوص بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه نسل جدید گلف R اعلام نشده است، ولی با استناد به اطلاعات تازه به دست آمده، پیشرانه گلف R جدید قادر به تولید بیشینه قدرت 315 اسب بخار است. به احتمال زیاد فولکس واگن نسل جدید گلف R را بسته به انتخاب مشتری با یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه راهی بازار می کند.

عکس جاسوسی فولکس واگن گلف R

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد، فولکس واگن قصد دارد که در روز چهارشنبه 4 نوامبر، نسل جدید گلف R را رونمایی کند و سپس فردا همان روز اولین پیش فروش این هاچبک محبوب، قدرتمند و اسپرت را در اروپا آغاز کند. بدین ترتیب باید شاهد عرضه نسل جدید گلف R از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده به بازار جهان باشیم. از آنجایی که فولکس واگن تا این لحظه گلف R را در دو استایل هاچبک و استیشن تست کرده، انتظار می رود که این خودرو در همین دو اسیل به بازار جهانی عرضه شود.

منبع motor1
5 از 2 رای