استایل ظاهری و کابین جنسیس G70 استیشن

به گزارش خودرونویس، در این تیزر تمام قسمت های خودرو مشخص نیست؛ ولی این تیزرها با وجود استتار روی بدنه خودرو دید خوبی را از طراحی بدنه به خصوص قسمت استیشن عقب به ما می دهند. این تیزرها اولین تصاویر واضح از قسمت عقب جنسیس G70 را به ما نشان می دهند؛ چراکه تا به امروز تمامی خودروهای در حال تست رویت شده دارای کاوری ضخیم روی قسمت عقب به منظور پنهان کاری بودند. البته چنین طراحی از جنسیس برای G70 استیشن چندان دور از انتظار هم نبود؛ به طور کلی شاهد یک خودروی استیشن معمولی با شیشه عقب شیبدار و یک اسپویلر ساده در راستای سقف هستیم.

تیزر جنسیس G70 استیشن

سایر قسمت های بدنه دیزاینی مشابه با G70 سدان به روزرسانی شده دارند. چراغ های عقب دو قسمتی و خروجی های بیضی شکل اگزوز دقیقا مشابه نمونه نصب شده برای مدل سدان هستند. ولی برخلاف مدل سدان که چراغ های عقب تا روی درب صندوق امتداد یافته اند، در این مدل استیشن چراغ ها تا روی درب هاچبک مانند عقب امتداد یافته اند. طراحی قسمت پایین سپر نیز میان میان سدان و استیشن مشترک به نظر می رسد. در این لحظه هیچ تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده؛ ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که تصویر کنیم طراحی کابین G70 استیشن متفاوت از مدل سدان است. بدین ترتیب در میان داشبورد یقینا یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده است.

تیزر جنسیس G70 استیشن

مشخصات فنی جنسیس G70 استیشن

شباهت میان جنسیس G70 سدان و استیشن تنها ظاهری نبوده و در خصوص پیشرانه نیز وجود دارد. این بدان معناست که نسخه پایه G70 استیشن از یک پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 290 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور است. نسخه قدرتمندتر این خودرو هم از یک پیشرانه 3.3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر V شکل بهره می برد. همچنین یک پیشرانه دیزلی هم برای این خودرو در دسترس خواهد بود.

تیزر جنسیس G70 استیشن

به نظر می رسد که جنسیس در آستانه رونمایی G70 استیشن قرار دارد و نباید زمان زیادی تا معرفی این خودرو باقی مانده باشد. ولی در این لحظه تاریخ دقیق رونمایی این خودرو اعلام نشده است.

منبع motor1
5 از 2 رای