خودرو های پاک
به یاد هورش 853A

تیزر آئودی Skysphere منتشر شد

چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر آئودی Skysphere

آئودی قصد دارد خودروی مفهومی Skysphere را در تاریخ دهم آگوست در مرکز طراحی خود واقع در مالیبو کالیفرنیا رونمایی کند. به منظور انتشار تیزر این خودروی مفهومی، مدیر طراحی این شرکت یعنی مارک Lichte و قائم مقام آئودی یعنی هنریک وندرز یک ویدیو منتشر کردند که در آن به وصف این خودرو پرداخته اند.

به گزارش خودرونویس، مدیر طراحی و قائم مقام آئودی هر دو اشاره داشتند که در طراحی Skysphere از هورش 853A الگوبرداری شده است. هر دو مدل دارای دماغه بسیار کشیده و شیب ملایم در قسمت برآمده عقب هستند. در حالی که هنوز قادر به مشاهده کابین Skysphere نسیتیم، در این تیزرها اعلام شده که کابین بسیار لوکس برای این خودرو با مواد اولیه بسیار با کیفیت و تکنولوژی بسیار بالا طراحی شده است.

چراغ جلو آئودی Skysphere

انتظار داریم که آئودی Skysphere خودرویی الکتریکی باشد؛ بدین ترتیب دماغه بسیار کشیده این خودرو صرفا جنبه زیبایی دارد. چراکه پیشرانه درونسوزی برای آن تعبیه نشده که زیر این دماغه کشیده نصب شود. وجود این کاپوت کشیده باعث کوچکتر شدن فضای کابین شده؛ ولی از طرفی استایلی کلاسیک و بسیار زیبا برای Skysphere به ارمغان آمده است.

نمای عقب آئودی Skysphere

آئودی بیان کرده که Skysphere خودرویی بوده که هم رانندگی با آن برای راننده جذابیت بالایی دارد و قادر به کنترل توسط انسان بوده و هم اینکه دارای سیستم رانندگی خودران بسیار پیشرفته است. زمانی که کنترل خودرو در دست راننده نیست، کابین به یک اتاق نشیمن شیک و بسیار لوکس تبدیل می شود.

 

معرفی دو خودروی مفهومی دیگر

آئودی Skysphere یکی از سه خودروی مفهومی بوده که این برند پریمیوم آلمانی قصد معرفی آن را دارد. آئودی قصد دارد دو خودروی دیگر به نام های گرند Sphere و Urban Sphere را نیز رونمایی کند. این سه خودرو نشان دهنده تلاش آئودی برای حرکت به سمت حمل و نقل مدرن و پیشرفته است. هر سه خودروی مفهومی آئودی دارای تکنولوژی بسیار بالایی بوده و قادر به تشخیص مالک و یاد گرفتن تنظیمات مورد نظر آنها برای خودرو هستند.

آئودی grand sphere

آئودی همچنین تیزر گرند Sphere را هم منتشر کرده است. این خودرو دارای اوورهنگ های کوتاه و فاصله بین دو محور زیاد بوده که تا حد ممکن فضای درون کابین آن جادارتر باشد. این خودرو با دارابودن قابلیت رانندگی خودران سطح 4، می تواند بدون نیاز به توجه راننده کنترل خودرو را در دست بگیرد و تنها در زمانی که راننده تمایل داشته باشد، خودرو را از حالت خودران خارج کند. به عبارت دیگر کابین این خودرو یک فضای نشیمن مدرن و لوکسی بوده که روی چهار چرخ سوار شده است. آئودی قصد دارد که گرند Sphere را در نمایشگاه خودرو مونیخ در ماه سپتامبر رونمایی کند.

آئودی ubran sphere

آئودی Urban Sphere هم قرار است در سال 2022 معرفی شود و تنها یک تیزر از این خودرو در دسترس است. این خودرو یک کراس اوور بسیار بزرگ یا یک مینی ون بوده که قادر به رانندگی خودران بوده و مناسب پیمایش فضاهای بیرون شهری است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟