به گزارش خودرونویس، ولی در اسپانیا و در این نمایشگاه این اولین باری بوده که تویوتا اقدام به معرفی یک خانواده کمپر می کند و به همین منظور چهار دستگاه کمپر بسیار جذاب و کابردی را توسعه داده است.

شعبه اسپانیایی تویوتا با همکاری کمپانی TinkerVan اقدام به توسعه این کمپر ون ها کرده اند. این کمپرها بخشی از برنامه این خودروساز ژاپنی موسوم به Toyota se Adapta بوده که شامل آماده سازی و تبدیل برخی از مدل ها در قالب کمپر و عرضه به بازار اسپانیاست.

تویوتا Proace کمپر

در نمایشگاه کاراوان 2021 تویوتا چهار دستگاه خودروی کمپر شده را به نمایش گذاشت که سه شامل سه دستگاه تویوتا Proace بودند که در ابعاد و پیشرانه های نصب شده با یکدیگر تفاوت داشتند. بزرگترین این کمپرها  تویوتا Verso Camper مینی ون بوده که مناسب خانواده هایی بوده که عاشق اقامت در طبیعت و تفریحات و چند روز زندگی به دور از سر و صدای و شلوغی شهر بوده و به دنبال یک خودروی همه کاره و کاربردی هستند. این کمپر تویوتا دارای سقفی پاپ آپ بوده و از جمله تجهیزات داخلی آن می توان به پایه چرخشی برای صندلی ها، یخچال فریزر با ظرفیت 40 لیتر و یک ماژول آشپزخانه قابل برداشتن شامل سینک و اجاق خوراک پزی اشاره کرد که می توان از آن درون کابین یا بیرون کابین این کمپر استفاده کرد.

تویوتا Proace کمپر

اگر به کمپرهای کوچکتر علاقه دارید، تویوتا اسپانیا Proace Mini کمپر را هم معرفی کرده که یک مینی ون همه کاره، جادار و بسیار مجهز بوده و کاملا مناسب سپری کردن اوقات فراغت در دل طبیعت است. این خودرو دارای یک تخت دو نفره قابل برداشتن، میز برای استفاده درون یا بیرون کابین، دوش با مخزن آب 10 لیتری و یخچال فریزر الکتریکیست. همچنین به صورت آپشنال می توان یک چادر سقفی پاپ آپ نیز برای این خودرو سفارش داد.

تویوتا Proace کمپر

تویوتا اسپانیا همچنین دو کمپر دیگر شامل Proace Verso الکتریک و پیکاپ هایلوکس Invincible را نیز به نمایش گذاشت. ولی در این لحظه اطلاعاتی از این دو مدل در دسترس نیست. برچسب قیمت تویوتا Proace Verso کمپر در مدل پایه چیزی معادل 46 هزار دلار است. نسخه کوچکتر Proace City مینی کمپر هم قیمتی معادل 32 هزار دلار دارد.

منبع Motor1
5 از 2 رای