تیونینگ
نصب کیت بدنه و سیستم اگزوزی جدید

تویوتا GR 86 با تیونینگ SARD

یکشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

کمپانی ژاپنی SARD متخصص تیونینگ انواع محصولات تویوتا بوده و به تازگی یک کیت بدنه جذاب برای نسل جدید تویوتا 86 (GR 86 یا GT 86) توسعه داده است. این کیت بدنه GT1 به استایل بیرونی این خودروی کوپه چهره ای جذاب تر و خشن تر می بخشد و در این لحظه جزییات مربوط به قیمت آن منتشر نشده است.

جزییات کیت GT1 SARD برای تویوتا GR 86

به گزارش خودرونویس، با مقایسه کیت بدنه SARD با نسخه استاندارد تویوتا 86 متوجه می شویم که در پروفیل جلو تویوتا 86 تیونینگ شده ورودی هوای کوچکتری در قسمت مرکزی قرار دارد که استایلی ذوزنقه ای شکل داشته و دیگر دیزاینی مستطیلی مانند نسخه استاندارد تویوتا 86 ندارد. این تیونر ورودی های هوای مثلثی شکلی را در گوشه های سپر به جای شیارهای عمودی عبوری برای هوا در نسخه استاندارد طراحی کرده است.

گلگیر جلو تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

با نگاه به نمای جانبی متوجه اضافه شدن یک قطعه با تم مخالف گلگیر جلو نصب شده که روی آن لوگوی تجاری این شرکت دیده می شود. همچنین برای این خودرو رکاب های اسپرت برجسته تری نسبت به مدل استاندارد نصب شده و SARD یک خط مورت از رکاب تا روی گلگیر عقب این خودرو طراحی کرده که حالتی زاویه دارتر و خشن تر به نمای جانبی تویوتا 86 تیون شده نسبت به مدل استاندارد بخشیده است.

نمای عقب تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

در پروفیل عقب شرکت SARD به جای اسپویلر دم اردکی ساده که لیه صندوق نصب شده بود، یک بال کوچک نصب کرده که از جنس فیبر کربن ساخته شده است. این تیونر همچنین چراغ های عقب را با نمونه جدیدی تعویض کرده که درون آن LEDهای دایره ای شکل طراحی شده اند.

اگزوز تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

کمپانی SARD کیت اگزوز جدیدی را برای تویوتا GR 86 در دست توسعه دارد که دارای خروجی های دایره شکل مشابه با نسخه استاندارد بوده، با این تفاوت که قطر این خروجی ها بزرگتر شده و تا حد بیشتری از سپر عقب بیرون آمده اند.

صندلی تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

کابین تویوتا 86 با کیت SARD

درون کابین این تویوتا 86 تیونینگ شده توسط SARD چیز زیادی نسبت به مدل استاندارد تغییر نکرده است. این تیونر ژاپنی تودوزی جدید دو رنگ قرمز و مشکی را برای صندلی ها و کابین اجرا کرده که جنس آنها ترکیبی از چرم و جیر آلکانتاراست. همچنین پدهای کمربند ایمنی این سامورایی به لوگوی شرکت SARD مزین شده اند.

بال عقب تویوتا GR 86 تیونینگ SARD

شرکت SARD هیچ مطلبی را در خصوص اعمال تغییر و به روزرسانی در پیشرانه تویوتا 86 ذکر نکرده و سایر تیونرها در حال آماده شدن برای اعمال تغییرات فنی در تویوتا 86 هستند. به عنوان مثال شرکت HKS یک کیت سوپرشارژر برای پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر تخت تویوتا 86 به زودی عرضه می کند. این شرکت میزان افزایش قدرت ناشی از نصب این کیت را هنوز اعلام نکرده است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟