استایل ظاهری تویوتا پریوس نایتشید ادیشن

به گزارش خودرونویس، تویوتا برای متمایز کردن این نسخه نسبت به مدل های معمولی، تریمی تیره رنگ درون چراغ های جلو، آینه های جانبی، دستگیره درب ها، اسپویلر نصب شده روی پروفیل عقب و آنتن کوسه ای سقف اعمال کرده است. همچنین این تریم تیره را می توان برای رینگ های 15 اینچی نسخه AWD-e تمام چرخ محرک یا رینگ های 17 اینچی آلیاژی نسخه جلو محرک پریوس سفارش داد.

نمای عقب تویوتا پریوس نایتشید ادیشن

کابین و تجهیزات

درون کابین تودوزی Softex برای صندلی ها، تریم نیمه براق و کرومی در داشبورد و رودری ها، صندلی های تنظیم شونده به صورت الکترونیکی در ردیف جلو و گرمکن صندلی راننده و گرمکن غربیلک فرمان از جمله تجهیزات استاندارد برای این خودرو محسوب می شوند. همچنین یک نمایشگر مالتی مدیا 7 اینچی هم با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو به صورت استاندارد برای پریوس نصب شده است.

تویوتا پریوس نایتشید ادیشن

همچنین سه ماه اشتراک رایگان برای رادیو SiriusXM، یک سال اشتراک رایگان برای سیستم ایمنی متصل تویوتا و 10 سال اشتراک رایگان برای سرویس متصل به همراه اتصال وای فای کانکت با 2 گیگ برای سه ماه از جمله پیشنهادهای وسوسه انگیز تویوتا برای خرید پریوس نایتشد ادیشن است.

همچنین تویوتا پریوس نایتشید ادیشن 2022 به یک جک زاپاس، خروجی برق 12 ولت با سه پورت USB، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، تشخیص فرامین صوتی، بلوتوث، Siri Eyes Free و سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای و نمایشگر 4.2 اینچی کامپیوتر سفری مجهز شده است.

رینگ تویوتا پریوس نایتشید ادیشن

سیستم هشدار تعویض خطوط حرکت، رادار کروز کنترل داینامیک، سیستم هشدار دهنده برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و موتور سوار، نوربالای هوشمند و تابلوخوان مسیر به صورت استاندارد در پکیج Safety Sense 2.0 تویوتا لحاظ شده اند.

تویوتا پریوس نایتشید ادیشن

مشخصات فنی تویوتا پریومس نایتشید

قلب تپنده این نسخه ویژه تویوتا پریوس همان پیشرانه خسته کننده 1.8 لیتری چهار سیلندر تویوتا با چرخه سوخت آتکینسون و دو موتور الکتریکی است. نیروی تولیدی این سیستم هیبریدی توسط یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چرخ ها منتقل می شود که بسته به مدل انتخابی می توان پریوس را به صورت جلو محرک ی تمام چرخ محرک سفارش داد. نسخه جلو محرک دارای مصرف سوختی معادل 4.4/4.7/4.5 لیتر به ترتیب در شهر/بزرگراه/ترکیبی بوده که این میزان برای نسخه تمام چرخ محرک 4.6/5/4.8 لیتر اعلام شده است.

 

منبع CarScoops
5 از 1 رای