اخبار خودرو جهان
به مراتب خشنتر از مدل استاندارد

تویوتا لندکروزر 2022 با کیت بدنه لیبرتی واک

پنجشنبه - ۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
تویوتا لندکروزر سری 300 با کیت لیبرتی

واقعا سرعت عمل لیبرتی واک حیرت آور است. زمانی که یک خودروساز ژاپنی محصول جالب و جدیدی را معرفی می کند، این تولید کننده کیت بدنه به سرعت با قطعات افترمارکت خود ظاهری خشن و تهاجمی را برای آن خودرو ایجاد می کند. البته نتیجه کار لیبرتی واک معمولا به سلیقه همه افراد مطابقت ندارد؛ ولی می توان به جرات گفت که ظاهر خودرو را خاص می کند. این شرکت به تازگی یک کیت بدنه جدید برای تویوتا لندکروزر 2022 سری 300 عرضه کرده است.

به گزارش خودرونویس، شرکت تیونر لیبرتی واک طراحی پروفیل جلو را به لطف نصب یک سپر با ارتفاع بیشتر و همچنین چراغ های LED خطی در قسمت های کناری بروزرسانی کرده است. همچنین جلوپنجره جدید با مش بندی مشکی رنگ برای تویوتا لندکروزر سری 300 طراحی شده که یک قطعه با رنگ سفید نیز بین دو چراغ جلو نصب شده است. همچنین نام لیبرتی واک بین این نوار سفید رنگ جلوپنجره و لبه کاپوت نصب شده است.

لیبرتی واک همچنین به عنوان بخشی از کیت بدنه خود، یک کاپوت فیبر کربنی را برای تویوتا لندکروزر 2022 عرضه کرده است. فندرهای حجم پردازی شده عضو جدا نشدنی از تمام کیت های بدنه توسعه داده شده توسط لیبرتی واک هستند که در این کیت بدنه تویوتا لندکروزر نیز دیده می شوند. نصب این فندرهای عریض و بزرگ باعث می شود که چهره تویوتا لندکروزر به مراتب عضلانی تر به نظر برسد.

از نمای عقب هم می توان کانال های عبوری هوایی که در این فندرهای عریض و بزرگ طراحی شده را مشاهده کرد تا به آیرودینامیک این اسیووی آفرودی و بزرگ لطمه چندانی وارد نشود. لیبرتی واک همچنین یک اسپویلر در راستای سقف و یک اسپویلر درست در زیر شیشه عقب تویوتا لندکروزر 2022 نصب کرده که چهره اسپرتی به این اسیووی بخشیده است. در زیر سپر عقب هم یک دیفیوزر جدید طراحی شده که یک خروجی اگزوز ذوزنقه شکل در هر سمت سپر عقب و درون این دیفیوزر نصب شده است.

نمای عقب تویوتا لندکروزر سری 300 با کیت لیبرتی

لیبرتی واک همچنین این کیت را در چندین سطح برای تویوتا لندکروزر 2022 توسعه داده است. ارزان قیمت ترین نسخه این کیت شامل قطعات ذکر شده برای شخصی سازی پروفیل جلو، دیفیوزر عقب، خروجی های اگزوز و فندرهای عریض و حجم پردازی شده هستند که روی هم رفته 6270 دلار قسمت دارند. در صورت اضافه شدن جلوپنجره جدید و دو اسپویلر در پروفیل عقب، قیمت این کیت بدنه به 8580 دلار افزایش پیدا می کند. همچنین در صورتی که کاپوت فیبر کربنی را به اقلام بالا اضافه کنید، قیمت این کیت بدنه به 14 هزار و 80 دلار افزایش پی دا می کند.

البته در صورت پرداخت مبلغ 5500 دلار اضافی نیز، همین رینگهایی که در این دو عکس مشاهده می کند توسط لیبرتی واک روی لندکروزر سری 300 نصب می شود. این رینگ ها به رنگ مشکی بوده و دارای چندین پره دوبل هستند.

 

سخن پایانی

اگر این سطح از دستکاری ظاهری با سلیقه شما مطابقت ندارد و به کیت های بدنه ساده تری علاقه دارید، می توانید کیت بدنه مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022 سری 300 را مشاهده کنید.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟