استایل ظاهری و کابین تویوتا پرادو نسخه 70 سالگی

به گزارش خودرونویس، تویوتا همزمان با معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو در ژاپن، جزییات مربوط به این نسخه خاص پرادو را هم منتشر کرده که از جمله ویژگی های آن می توان به پنج رنگ مختلف برای بدنه اشاره کرد که شامل رنگ سبز تیره است. به جز این رنگ های بدنه، چندین تغییر دیگر نیز در این نسخه پرادو اعمال شده که از جمله آنها می توان به رینگ های 18 اینچی مشکی رنگ و اعمال تریم کرومی مشکی رنگ روی قاب آینه های جانبی و روف راک سقفی اشاره کرد. روی درب فضای بار نیز لوگوی 70 سالگی نصب شده که نشان می دهد این یک نسخه معمولی پرادو نیست.

لوگو تویوتا پرادو 70 سالگی

تویوتا درون کابین نسخه 70 سالگی لندکروزر پرادو را با چرم قهوه ای رنگ برای صندلی های جلو و عقب و همچنین بخشی های از رودری ها و تونل گیربکس تودوزی کرده است. تویوتا همچنین کف پایی هایی جدید با نشان 70 سالگی برای این نسخه پرادو نصب کرده است.

کابین تویوتا پرادو 70 سالگی

مشخصات فنی تویوتا پرادو نسخه 70 سالگی

مشتریان در بازار ژاپن می توانند تویوتا پرادو نسخه 70 سالگی را با یک پیشرانه چهار سیلندر بنزینی 2.7 لیتری کم بازده بسیار قدیمی با بیشینه توان 160 اسب بخار سفارش دهند. همچنین برای این خودرو یک پیشرانه 2.8 لیتری چهار سیلندر توربودیزل با 201 اسب بخار قدرت نیز قابل سفارش است. هر دو پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک کوپل شده اند و نیروی تولیدی توسط همین گیربکس به هر چهار چرخ تویوتا پرادو منتقل می شود.

کنسول وسط

سخن پایانی

تویوتا در حالی نسخه هفتاد سالگی را برای پرادو عرضه کرد که در حال آماده شدن برای رونمایی لندکروزر سری 300 و بازنشست کردن لندکروزر سری 200 پس از بیش از یک دهه حضور در بازارهای جهانی است. در حالی که استایل بیرونی نسل جدید تویوتا لندکروزر سری 300 نسبت به نسل پیشین تغییر چندان زیادی نداشته، ولی انتظار می رود که تغییرات زیرپوستی زیادی در آن اعمال شده باشد که آن را نسبت به مدل پیشین خود برتر و مدرن تر می کند.

 

منبع CarScoops
5 از 1 رای