به گزارش خودرونویس، ایکس22 که کراس اووری شهری به حساب می آید از زمان عرضه در سال 1395 با توجه به طراحی بروز خود توانسته بود توجه خیل عظیمی از مشتریان جوان را به خود جلب کرده و جای خود را در میان محصولات هم رده به خوبی باز کند. اما پس از گذشت پنج سال از اولین عرضه، مدیران خودرو قصد دارد نسخه فیس لیفت ایکس 22 پرو را با تغییرات بیشتری در طراحی و افزودن تکنولوژی مطابق استاندارد های روز دنیا عرضه کند.

 

تغییرات صورت گرفته در ایکس 22 پرو

آنچه در ایکس 22 پرو در نگاه اول به چشم می آید تغییراتی شگرف در نمای بیرونی خودرو است. تغییرات صورت گرفته در جلوپنجره خودرو بر اساس زبان طراحی جدید محصولات مدیران خودرو است که  ظاهری جذابتر، مدرن تر و جوان پسندتر به  این خودرو بخشیده و نمای جلو را به کلی ارتقا داده است.

از دیگر تغییرات نمای بیرونی خودرو می توان به چراغ های جلو پرنور LED آن اشاره کرد که 2.7 برابر قوی تر از چراغ های هالوژنیست و با بهره گیری از سنسور های نوری مدرن خود به صورت اتوماتیک در مواقع نیاز روشن می شود.

کابین ام وی ام ایکس 22 پرو

اما تغییرات ایکس22 پرو در ظاهر بیرونی آن خلاصه نمی شود و شرکت مدیران خودرو در آپشن ها و تکنولوژی مورد استفاده در این خودرو نیز بروزرسانی هایی انجام داده است که از آن جمله می توان به نمایشگر بزرگ لمسی این خودرو اشاره کرد که با اندازه 9 اینچی تمام نیاز راننده را برطرف کرده و می توان گفت یکی از بزرگ ترین نمایشگرهای لمسی در بین رقیبان این خودرو است.

نمایشگر 9 اینچی ایکس 22 پرو امکاناتی همچون مسیریابی را داراست و با توجه به دقت آن بهترین مسیر را به راننده پیشنهاد خواهد داد. از دیگر ویژگی های مانیتور ایکس22 پرو می توان به قابلیت اشتراک گذاری تصاویر موبایل بر روی نمایشگر اشاره کرد که به راننده امکان می دهد تصویر صفحه نمایش گوشی موبایل خود را بر روی نمایشگر مشاهده کرده و از نرم افزار های کاربردی موبایل و تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرند. همچنین ایکس 22 پرو دارای تجهیزات مدرنی همچون اتوهلد و ترمز پارک برقی بوده که لذت رانندگی با این خودرو را افزایش می دهند.

5 از 2 رای