اخبار خودرو ایران
لوکستر و مدرنتر از مدل پیشین

تغییرات ام وی ام ایکس 22 پرو

شنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 2 دقیقه
ام وی ام ایکس 22 پرو

مدیران خودرو بنا دارد تا مدل به روز شده پر طرفدارترین کراس اوور خود به نام ایکس 22 را با عنوان ایکس 22 پرو به زودی روانه بازار کند.

تغییرات ظاهری و آپشن ایکس 22 پرو

به گزارش خودرونویس، ایکس 22 پرو تغییرات بسیاری را به خود دیده؛ در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که این تغییرات شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر جلو بوده که تا حدودی شبیه خودروهایی چون هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه طراحی شده است. از سوی دیگر طراحی کابین هم کاملا تغییر کرده که کاملا مدرن و جدید بوده که بارزترین تغییر آن داشبورد جدید با نمایشگر لمسی مالتی مدیا 9 اینچیست.

ایکس 22 پرو دارای تجهیزات رفاهی مناسبب بوده که نمایشگر 9 اینچی لمسی را می توان مهمترین آنها نامید که انداره بزرگ داشته و به صورت لمسی می توان بسیاری از ادوات و قابلیت های خودرو را کنترل کرد. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی، اتوهلد در کنار فرمان برقی به عنوان گزینه های جذاب به این کراس اوور شهری اضافه شده است.

 

مشخصات فنی ایکس 22 پرو

ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت بوده که برای این خودرو با چنین ابعادی مناسب است. در سالهای اخیر برندهای مطرحی چون سیتروئن، مینی و بی ام و از چنین پیشرانه های کوچک و پر بازدهی استفاده کرده اند. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته اتوماتیک CVT بوده که آزمایش خود را بر روی آریزو6 به خوبی نشان داده است و انتظار می رود ایکس 22 پرو موفقیت ایکس 22 در بازار ایران را تکرار کند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟