به گزارش خودرونویس، حسین خسروانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر طبیعی است که برخورد سطحی و دم دستی با موضوع کارشناسی خودرو و ارزیابی های قبل از خرید، زمینه ساز خسارات جبران ناپذیری است و در بسیاری از موارد مشاهده شده که برخی افراد به دلیل سهل انگاری در این زمینه یک خودرو تصادفی یا دارای نقص فنی و مدارک را تا چند برابر قیمت خریداری کرده و سرمایه خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه مجموعه اتوشناس یک راهکار اساسی برای جلوگیری از بروز این مشکلات در نظر گرفته است، افزود: این مجموعه با ارائه خدمات کارشناسی شسته رفته نظیر تشخیص رنگ شدگی، اصالت شاسی و موتور و کارشناسی فنی این امکان را برای خریداران خودرو فراهم کرده تا بتوانند تنها با پرداخت 100 هزار تومان نسب به تشخیص اصالت و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

خسروانی با بیان اینکه اتوشناس به منظور ارائه این خدمت تضمین 100 درصدی جبران خسارت را در نظر گرفته است، افزود: در چنین شرایطی اگر خطایی در زمینه کارشناسی خودرو صورت بگیرد، اتوشناس کل خسارت وارد شده به خریدار را بدون هیچ سقفی پرداخت می کند.

 

اتوشناس

مدیرعامل اتوشناس با اشاره به اینکه این تضمین سختگیرانه و واقعی تاکنون در زمینه ارائه خدمات کارشناسی خودرو سابقه نداشته است، افزود: دلیل این امر ان است که تایید اصالت خودرو در توان و تخصص هر کارشناسی نیست و بیشتر اپلیکیشن ها و مجموعه هایی که از این قبیل خدمات ارائه می دهند، از داشتن امکانات و نیروی ماهر و متخصص در این زمینه بی بهره هستند.

وی گفت: متاسفانه برای حقه بازی در مساله اصالت خودرو راه های فراوانی وجود دارد و پی بردن به این قضیه، فارغ از آموزش، نیاز به تجربه طولانی دارد و به همین دلیل کارشناسان تشخیص اصالت در اتوشناس، از افسران با سابقه پلیس راهنمایی رانندگی هستند که علاوه بر کارشناسی اصالت موتور، مدارک و شاسی خودرو، استعلام حقوقی مربوط به خودرو را هم در این مجموعه به خریدار ارائه می دهند.

خسروانی با بیان اینکه تمام زیرساخت های لازم جهت تشخیص اصالت و سلامت خودرو در مجموعه اتوشناس فراهم است، گفت: استعلام های حقوقی از ساده ترین مورد مثل خلافی خودرو تا مسائلی مهمتر نظیر توقیف بودن خودرو یا مشکلات دیگر قضایی را نیز شامل می شود.

 

اتوشناس

میلاد عتیقه چیان مدیر بازاریابی اتوشناس نیز در رابطه با سایر خدمات این مجموعه گفت: از آنجا که اتوشناس به یک مرکز حرفه ای صافکاری و نقاشی خودرو مجهز است، ابزارهای پیشرفته و دقیق و همچنین اتاق نور 360 درجه است، از بالاترین امکانات در زمینه کارشناسی بدنه خودرو برخوردار است.

وی با بیان اینکه کارشناسان کارآزموده و متخصص اتوشناس تمام جزئیات خودرو را به دقت مورد بررسی قرار می دهند، افزود: در این مجموعه تلاش همه همکاران این است که هیچگونه ترفندی در این زمینه از نگاه آنها پنهان نمی ماند و با حساسیت بسیار بالایی جزئی ترین موارد را کنترل می کنند.

وی در رابطه با کارشناسی فنی خودرو نیز افزود: ده ها آیتم فنی باید در هنگام خرید خودروی کارکرده بررسی شود که شامل موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، برق و لوازم الکترونیکی خودرو، آپشن ها، عملکرد اجزای مختلف و دیگر موضوعات است.

عتیقه چیان تصریح کرد: با توجه به اینکه اتوشناس دارای یک مرکز تخصصی و یک مجتمع تعمیرگاهی پیشرفته با حضور کارشناسان فنی مجرب است، همه این موارد به دقت توسط کارشناسان اتوشناس با پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیرات مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: با توجه به مدت زمان محدود این جشنواره، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اتوشناس و یا تماس با شماره 02145267 تنها با پرداخت 100هزار تومان از این خدمات بهره مند شوند.

 

5 از 1 رای