اخبار خودرو ایران
توسط آرین پارس موتور صورت گرفت

تحویل لاماری ایما زودتر از موعد مقرر به مشتریان

دوشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به مشتری (7)

شرکت آرین پارس موتور بعد از ظهر بیستم شهریور طی مراسمی اولین سری خودروهای لاماری ایما را زودتر از موعد مقرر به مشتریان خود تحویل داد. مراسم تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به صورت نمادین بوده و این شرکت تنها تعدادی از این خودروها را در مرکز همایش های راین تحویل داده و باقی آن در شرکت به مشتریان تحویل داده شده است.

به گزارش خودرونویس، آرین پارس موتور تا به امروز سه مرتبه اقدام به فروش کراس اوور لاماری ایما کرده که این مراسم بابت تحویل اولین سری از خودروهای ثبت نامی لاماری ایما برگزار شده بوده که بخشی توسط سامانه یکپارچه فروش و بخشی هم توسط سامانه فروش خود لاماری اقدام به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل 90 روزه کاری کرده بودند. طبق زمانبندی آرین پارس موتور موظف به تحویل لاماری ایما های ثبت نام شده سری اول در هفته تا پایان مهر بود. اما این شرکت زودتر از موعد مقرر نسبت به تحویل لاماری ایما به مشتریان اقدام کرده است.

تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به مشتری

نخستین مرحله فروش لاماری ایما در خرداد ماه و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اجرا شد که لاماری ایما در دو طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه و پیش فروش با زمان تحویل 120 روزه به مشتریان عرضه شدند. با توجه به زمان اعلامی، آرین پارس موتور برای موعد تحویل 90 روزه کاری می بایست از هفته اول تا اواسط مهر ماه لاماری ایما را به مشتریان تحویل می داد. در خصوص طرح 120 روزه نیز قرار بر این بود که خودروها در آبان تا اوایل آذر به مشتریان تحویل داده شوند. اما با تلاش گسترده صورت گرفته در آرین پارس موتور، این شرکت موفق شد زودتر از موعد مقرر نسبت به تحویل لاماری ایما به مشتریان خود اقدام کند.

تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به مشتری

علی موسوی مدیرفروش شرکت آرین پارس موتور اظهار کرد که این شرکت تصمیم داشت که در سال 1401 تعداد 3500 دستگاه خودروی لاماری ایما را به بازار عرضه کند. اما با توجه به استقبال بسیار زیادی که از سوی مشتریان برای خرید کراس اوور جذاب لاماری ایما وجود دارد، آرین پارس موتور تیراژ تولید لاماری ایما برای سال 1401 را حدود 40 درصد افزایش داده و قصد عرضه 5000 دستگاه از این خودرو را در سال جاری دارد تا بتواند هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود را جلب کند. علی موسوی اعلام کرد که تمامی تعهدات مربوط به فروش مرحله اول و دوم لاماری ایما تا پایان شهریور ماه و ابتدای مهر ماه انجام می شود و منتخبین سومین طرح فروش لاماری ایما هم که به تازگی اجرا شده بود، زودتر از موعد مقرر خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به مشتریان

مشخصات فنی لاماری ایما آرین پارس موتور

لاماری ایما مثل بیشتر خودروهای چینی بازار ایران از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره برده. ولی پیشرانه 1.5 لیتری لاماری ایما Eama ساخت میتسوبیشی بوده و دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI است. موتور لاماری ایما قدرتمندترین موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استاندارد موجود در کشور بوده و قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تر بدون امکان تعویض دستی دنده ها به چرخ های جلو منتقل می شود. برای لاماری ایما سه حالت رانندگی نرمال، اکو و اسپرت هم تعبیه شده است.

 

امکانات لاماری ایما آرین پارس موتور

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما شامل شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، پایش فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، سانروف برقی پانوراما، نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، فرمان برقی D شکل با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، مد رانندگی اکو و اسپرت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و کول باکس هستند.

طبق گفته مدیرعامل و مدیرفروش آرین پارس موتور، این شرکت تصمیم دارد به زودی نسخه فول و لوکس تری از لاماری ایما را هم به بازار عرضه کند که تجهیزات رفاهی و ایمنی بیشتری در این نسخه لحاظ شده است.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟