به گزارش خودرونویس، به سرعت خیلی از خریداران خودروهای سدان سایز متوسط نظر خود را به سمت ایکس 33 تغییر دادند تا با پرداخت قیمتی مناسب لذت سواری یک کراس اوور را با داشتن آپشن های معقول را تجربه کنند.

 

فیس لیفت های متعدد ام وی ام ایکس 33

اما فیس لیفت اول  ایکس 33 با ورود به بازار امکان رانندگی با گیربکس اتوماتیک را در کنار چهره ای به روز تر مهیا کرد تا لذت رانندگی و استفاده از آن را بیشتر کند.  اما فیس لیفت دوم این خودرو با چهره ای کاملا مدرن و به روز عرضه شد که اتفاقا استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد تا در نهایت مدیران خودرو در سال جاری به فکر عرضه فیس لیفت سوم آن افتاد. گرچه تغییرات خیلی جزیی در حد تغییر جلوپنجره خودرو بود اما  به لحاظ  تجهیزات نصب شده در کابین، آپشن های ویژه ای به این خودرو افزوده شده که شامل فرمان برقی و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی  ESP، کنترل در سربالایی HHC  و سیستم ضد لغزش TCS بوده که پیشرفت چشمگیری نسبت به مدل های پیشین محسوب می شود.

ایکس 33 اتوماتیک جدید گرچه هنوز هم نیازمند تغییرات بیشتر است، اما در بازار فعلی به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی و با تجهیزات مناسب خود را مطرح کرده که در طول نزدیک به یک دهه توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند و با توجه به تغییرات و ارتقا که در این محصول متناسب با نیاز بازار صورت گرفته موقعیت خود را نیز تثبیت کرده است.

ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه در کلیه بازارهای صادراتی به عنوان یک کراس اوور مطمئن، اقتصادی و محبوب شناخته می شود که گرچه کمی چهره قدیمی دارد اما هنوز هم پر طرفدار است  که علت آن هم اعتماد مشتریان است . مدل جدید این خودرو که  توسط مدیران خودرو به عنوان نسل چهارم شناخته می شود، دارای  سه سال یا 100.000 کیلومتر گارانتی بوده که عاملی مهم در تشویق مشتری به خرید این کراس اوور محسوب می شود و نشان از کیفیت بالا و اعتماد مدیران خودرو نسبت به محصول خود دارد.

5 از 2 رای