به گزارش خودرونویس، نسخه فعلی شورولت کامارو قرار است که تا سال 2024 حفظ شود. در این خبر اشاره نشده که این سدان الکتریکی چه زمانی جانشین نسخه کوپه بنزینی شورولت کامارو می شود. ولی این یک اقدام بسیار مهم توسط جنرال موتورز محسوب می شود. مشتریان کامارو در طول تاریخ به دلیل استایل دو درب و عضلانی و کوپه این خودرو به آن علاقمند شده اند و کامارو در تمام تاریخ خود نیز به همین صورت و استایل تولید شده است.

 

آینده سخت جنرال موتورز

این سیاست شورولت در خصوص کامارو با سیاست فورد زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ فورد ضمن بقای موستانگ کوپه دو درب، با استفاده از محبوبیت نام موستانگ اقدام به معرفی یک کراس اوور الکتریکی به نام موستانگ مک E کرد و آن را در کنار مدل کوپه درونسوز به بازار عرضه می کند.

مدتی پیش بود که شورولت اظهار کرده بود عمر نسل فعلی کامارو را از سال 2024 به 2026 افزایش داده است. پیش از این خبر تصور می شد که شورولت کامارو در سال 2023 برای همیشه از خط تولید شورولت کنار گذاشته می شود و دیگر هیچ جانشینی برای آن در نظر گرفته نشده است.

شورولت کامارو 2021

کمپانی عظیم جنرال موتورز در حال تغییری بزرگ است؛ این تغییر حرکت از تولید خودروهای درونسوز به سمت تولید خودروهایی الکتریکی است و ممکن است تا اصلاح سلیقه مشتریان، جنرال موتورز سال های سختی را پیش رو داشته باشد.

شورولت علاوه بر اینکه یک تغییر بسیار بزرگ و مهم را برای کامارو در نظر گرفته، قصد دارد نسخه های الکتریکی دو پیکاپ غول پیکر شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا را نیز به بازار عرضه کند که ظاهرا این دو اسیووی الکتریکی سال 2023 از راه می رسند. همچنین نسخه تمام الکتریکی کادیلاک اسکالید نیز سال 2024 به سبد محصولات برقی جنرال موتورز اضافه می شود. همچنین مالیبو نیز قرار است در آینده نزدیک و به احتمال زیاد در سال 2025 به مدلی تمام الکتریکی تبدیل شود.

تا سال 2035 جنرال موتورز قصد دارد که تمام محصولات جدیدی که در بازارهای جهانی و آمریکا به فروش می رساند از نوع تمام الکتریکی باشد. البته به نظر می رسد که پیکاپ های غول پیکر Heavy Duty شورولت و جی ام سی همچنان با پیشرانه درونسوز در آن سالها به بازار عرضه شوند.

منبع motor1
5 از 2 رای