تیونینگ
هنرنمایی با فیبر کربن و رزین

ب ام و X6 M با تیونینگ من هارت

یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ب ام و X6 M من هارت

اگر از نسخه استاندارد ب ام و X6 M خسته شدیه اید و به دنبال یک نسخه سریعتر و جذابتر هستید، چاره کار دست من هارت است؛ چراکه این خودرو می تواند X6 M را به یک سوپر SUV تبدیل کند. جدیدترین کیت تقویتی من هارت برای X6 به نام MHX6 700 WB بوده که شامل قطعاتی به منظور بهبود عملکرد و شخصی سازی ظاهری و کابین بوده تا یک اسیووی خاص از X6 خلق شود.

مشخصات فنی ب ام و X6 M من هارت

به گزارش خودرونویس، مهمترین نکته در خصوص یک خودروی تیونینگ شده، مشخصات فنیست. من هارت به کمک نصب کیت تقویتی خود توانسته بیشینه توان تولیدی پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ ب ام و X6 M را به 730 اسب بخار برساند. همچنین برای مشتریان این خودرو یک کیت کامل سیستم اگزوز توسعه داده شده که به موجب آن مبدل کاتالیست و فیلتر جاذب ذرات ریز بنزین از این خودرو حذف می شود تا صدای تولیدی اگزوز و همچنین عملکرد این خودرو بهبود یابد. در خصوص سیستم تعلیق نیز من هارت فنرهای اسپرت تری را نصب کرده که به موجب آن 30 میلی متر از ارتفاع X6 کاسته شده؛ ضمن اینکه به لطف نصب تایرهای پهن تر، چسبندگی این خودرو به سطح زمین را نیز بهبود داده است.

ب ام و X6 M من هارت

استایل ظاهری ب ام و X6 M من هارت

بارزترین تغییر در خصوص ب ام و MHX6 700 WB من هارت به تغییرات ظاهری مربوط می شود. این تیونر با تجربه 24 قطعه فیبر کربنی را در کیت بدنه واید این ب ام و X6 گنجانده است. این کیت بدنه از فیبر کربن مصنوعی استفاده کرده که جایگزین مناسبی برای فیبر کربن طبیعی بافته شده است. همچنین جلوپنجره، اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب، قاب آینه های جانبی و رکاب های کناری این خودرو از جنس فیبر کربن مصنوعی توسعه یافته اند.

نمای جانبی ب ام و X6 M من هارت

فیبر کربن فورج یا مصنوعی از قطعات کوچک فیبر کربنی تشکیل شده که به وسیله رزین به یکدیگر پیوند خورده و متصل شده اند. فیبر کربن فورج به لطف رزین می تواند به هر حالت و شکلی در بیاید که همین موضوع باعث برتری فیبر کربن فورج نسبت به مدل الیاف و سنتی شده است. فیبر کربن فورج در ابتدا توسط لامبورگینی و کالاوی اختراع شده و روی خودروی Sesto Elemento به منظور نشان دادن میزان تنوع به نمایش گذاشته شد.

کابین ب ام و X6 M من هارت

من هارت از فیبر کربن فورج در طراحی داخل کابین نیز استفاده کرده و برای این قسمت 8 قطعه فیبر کربنی تولید کرده است. غربیلک فرمان و کاور پشتی صندلی های این X6 M تیونینگ شده همگی از جنس فیبر کربن فورج هستند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟