به گزارش خودرونویس، مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو ایدرو در حاشیه افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در گروه بهمن گفت: بهمن یک مجموعه موفق خصوصی است و به دلیل مزیت هایی همچون تدوین و دنبال کردن استراتژی بلند مدت و ثبات مدیریت، با ارائه شیوه های جدید و بروز در حوزه خدمات پس از فروش می تواند سطح جدیدی از خدمات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

گروه بهمن با استاندارد سازی و تغییر نحوه ارائه خدمات و ارتقاء کیفی محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد.

در این مراسم محمدرضا شیخ عطار مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در پاسخ به این سوال که افتتاح این مرکز چه میزان در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش گروه بهمن نقش ایفا می کند، گفت: یکی از الزامات توسعه صنعت خودرو، ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به مشتری است که طی آن ارتباط بلند مدت بین مشتری و خودروساز حاصل و منافع هر دو طرف تضمین می شود، به صورتی که آن خودروساز انتخاب همیشگی مشتری وفادار خواهد بود و از سوی دیگر کلیه ریسک های پیش رو مشتری با طراحی و بکار گیری روش های نوین در ارائه خدمات پس از فروش کاهش می یابد.

وی افزود: گروه بهمن یک مجموعه موفق خصوصی است و به دلیل مزیت هایی همچون بهره وری و سرعت عمل مناسب در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیش رو است، البته دیگر خودروسازان بزرگ کشور حداکثر تلاش خود را در اخذ رضایت و دستیابی به جایگاه متمایز در این حوزه را در ماموریت خود تعریف کرده و با رونق و بهبود شرایط شاهد رقابت تنگاتنگ برای صنعت خودروسازی کشور خواهیم بود.

شیخ عطار در خصوص حمایت های وزارت صمت برای افزایش تولید خودروهای داخلی تصریح کرد: تحریم دو دوره صنعت خودروسازی، نشان از اهمیت و پتانسیل آن در رشد اقتصادی است. با اتخاذ سیاست مناسب در حوزه های مرتبط به صنعت، می توانیم ضمن استمرار رشد تولید، منافع مشتریان و بنگاه های خودرو ساز تامین گردد. توان تولید خودرو سازی کشور بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار خودرو در سال است که برنامه وزارت صمت در حداکثر سازی شرایط استفاده از این ظرفیت است.

مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: محور اصلی تمرکز ایدرو در حوزه صنعت خودرو سازی، تنوع محصول با رویکرد استفاده حداکثر از ظرفیت های انسانی و سرمایه گذاری در داخل کشور با اولویت رضایت مندی و مطلوبیت از دیدگاه مصرف کننده است. توسعه ظرفیت تامین مواد و مصالح مصرفی درحوزه فلزات و پلیمرها سبب دستیابی به سطوح بالاتر ایمنی و بهره دهی برای طراحان خودرو می شود. نحوه تامین مواد مصرفی و قیمت گذاری باید متناسب با سیاست های قیمت گذاری برای تولیدات این صنعت بوده که یکی از ماموریت های محوله به ایدرو همکاری با دیگر سازمان های مرتبط درساماندهی این محدودیت ها است.

گفتنی است مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد. در این مرکز فضایی بالغ بر 1100 متر برای سالن پذیرش و 1800 متر برای تعمیرگاه با جدیدترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو احداث شده است.

علاوه بر فضا، الگو برداری از مراکز خدمات خودرویی در کشورهای اروپایی صورت گرفته و تغییراتی مانند ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ و سایر موارد است.

سیستم پذیرش خودرو و ارائه خدمات از شیوه های نوین خدمات پس از فروش بوده و بدین منظور مشتریان می توانند برای دریافت نوبت و خدمات به صورت تلفنی و اینترنتی اقدام کنند تا لازم نباشد زمانی صرف چنین اقداماتی شود. در زمان دریافت نوبت می توانند انتخاب کنند که با کدام یک از مشاوران قصد دریافت خدمات خودرو دارند و از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو در کنار مشتریان حضور خواهد داشت که تمامی هماهنگی ها و اطلاع رسانی ها توسط مشاور سرویس صورت می گیرد.

5 از 1 رای