اخبار خودرو جهان
دارای تم ظاهری تیره تر از مدل استاندارد

بنتلی کانتیننتال GT مولینتر بلک لاین معرفی شد

چهارشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
بنتلی کانتیننتال GT مولینر

بنتلی کانتیننتال GT و GT کانورتیبل به لطف امکان سفارش پکیج مولینر بلک لاین، یک تم ظاهری تیره و مشکی رنگ به جای کرومی روی بدنه آنها اعمال شده و بسیاری از قطعات ظاهری نیز به رنگ مشکی تغییر پیدا کرده اند. مولینر یک شرکت بریتانیایی زیربرند بنتلی بوده که در واقع بازوی شخصی سازی این خودروساز لاکچری محسوب می شود که پکیج های ظاهری مختلفی را برای محصولات مختلف بنتلی و مشتریان ویژه ثروتمند این برند توسعه می دهد.

به گزارش خودرونویس، این پکیج جدید مولینر روی تم بلک لاین موجود بنتلی کانتیننتال GT توسعه یافته و قطعاتی از مولینر به آن اضافه شده است. به گفته بنتلی 38 درصد مشتریان کانتیننتال GT، پکیج ظاهری بلک لاین را برای این خودرو سفارش می دهند و به همین دلیل مولینر هم به منظور شخصی سازی کانتیننتال GT، پکیج بلک لاین را به عنوان پایه و اساس کار خود قرار داد.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر

به لطف پکیج مولینر بلک، بیشتر قطعات براق و شاینی بدنه با قطعات مشکی مات تعویض شده اند. تنها لوگوی زیبای بنتلی و لیه های مش بندی جلوپنجره بوده که به رنگ خود باقی مانده اند. قاب آینه های جانبی نیز دارای تم رنگی مشکی براق Beluga است. بنتلی کانتیننتال مجهز به پکیج مولینر بلک لاین دارای رینگ های آلیاژی 22 اینچی مشکی بوده که نشان بنتلی کاپ میانی آن همیشه به صورت افقی و صاف باقی می ماند و یک رینگ کرومی در اطراف آن به منظور زیبایی طراحی شده است.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر

طراحی کابین بنتلی کانتیننتال GT مولینر بلک لاین

مشتریان ثروتمند این خودرو می تواند از لیست بی پایان مولینر گزینه های مختلفی را برای تودوزی کابین و رنگ های آن انتخاب کنند. اگر هم یک مشتری انتخاب را به عهده بنتلی بگذارد، این کمپانی هشت ترکیب پیشنهادی متشکل از سه رنگ مختلف دارد. از جمله ویژگی های کابین می توان به تودوزی زیبا و لوکس با دیزاین لوزی شکل در قسمت های مختلف مانند صندلی ها و رودری ها اشاره کرد.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر

این پکیج ظاهری هیچ تغییری در پیشرانه های بنتلی کانتیننتال GT اعمال نمی کند. بدین ترتیب این خودرو فوق لوکس با پکیج مولینر بلک لاین همچنان با پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر دو توربوشارژ W شکل با 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور یا یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با 542 اسب بخار قدرت و 757 نیوتن متر گشتاور قابل سفارش است.

بنتلی کانتیننتال GT مولینر

البته بنتلی قصد دارد که پیشرانه پلاگین هیبریدی را نیز برای کانتیننتال GT در آینده عرضه کند. این پیشرانه به دلیل استقبال مشتریان روی این خودرو نصب خواهد شد که مشابه آن روی لیموزین فلایینگ اسپور بنتلی نیز نصب شده است. این پیشرانه قادر به تولید 536 اسب بخار قدرت بوده و در حالت تمام الکتریکی می تواند بیشینه مسافتی معادل 40 کیلومتر را طی کند.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟