اخبار خودرو ایران
اعمال تغییرات محدود و مثبت

بروزرسانی جک J4 توسط کرمان موتور

عکاس: علیرضا علیان
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
جک J4 جدید

کرمان موتور که تجربه موفقی از عرضه جک J5 سدان به بازار ایران داشت، در سال 1397 تصمیم گرفت که برادر کوچکتر این خودرو یعنی J4 را به بازار عرضه کند تا سهمی از بازار سدان های سایز کوچک نیز کسب کرده باشد. حال پس از گذشته سه سال کرمان موتور بروزرسانی هایی جزیی و مثبت را در جک J4 اعمال کرده تا این خودرو را نزد مشتریان بروزتر و مدرنتر کرده باشد. به تازگی فرصتی دست داد تا با سری جدید تحویلی جک J4 ملاقاتی داشته باشیم و تغییرات اندک آنرا از نزدیک بررسی کنیم.

به گزارش خودرونویس، جک J4 را باید سدانی کوچک و خانوادگی دانست که از سال ۹۷ در خط تولید کرمانی ها در ارگ جدید بم قرار دارد. این خودرو را به نوعی می‌توان جایگزینی برای جک J5 دانست که البته به لحاظ ابعادی در یک کلاس پایین تر از J5 قرار می‌گیرد. با توجه به تنوع زیاد سدان های موجود در بازار ایران و عرضه محصولاتی جدید، کرمان موتور برای اینکه جذابیت J4 را برای مشتریان حفظ کند تغییراتی محدود و مثبت را در راستای مدرن سازی این سدان کامپکت خود انجام داد.

کابین جک J4 جدید

تغییرات اعمال شده در جک J4

شرکت کرمان موتور در سری جدید تحویلی های این خودرو برای احیای آن در برابر رقبا و حفظ سهم خود از بازارِ سدان های اقتصادی، اقدام به ایجاد تغییراتی در J4 کرده است. از جمله این تغییرات اندک باید به استفاده از رینگ های جدید مشابه با سایپا شاهین، سیستم مالتی مدیای اندرویدی و همچنین تغییرات اصلاحی در صندلی راننده اشاره کرد.

رینگ جدید جک J4

مشخصات فنی و تجهیزات جک J4

جک J4 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار به همراه یک جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی بهره می‌گیرد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون رینگ های آلومینیومی جدید، دو عدد کیسه هوا، کروز کنترل، نمایشگر لمسی مالتی مدیا اندرویدی، تریم چرم داخل و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

هم اکنون این خودرو در بازار قیمتی در حدود ۴۱۰ میلیون تومان را داراست.

در پایان از نمایندگی ۱۷۵۱ مرادی به جهت همکاری با ما در تهیه تصاویر این مطلب، قدردانی می کنیم.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟