به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، کراس اوور SX5 که با نشان اف ام سی FMC در کارخانه های سمنان و بروجرد فردا موتورز تولید می شود، پرفروش ترین محصول این خودروساز بخش خصوصی است. حال فردا موتورز نسخه جدیدی از این کراس اوور خانوادگی یعنی اف ام سی SX5 پلاس را معرفی کرده و عرضه آن را به صورت رسمی در نمایندگی های مجاز خود آغاز کرده است.

محصولات جدید فردا موتورز اف ام سی FMC SX5 پلاس (1)

معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در مورد خودرو اف ام سی FMC SX5 توضیح داد: «در سال های فعالیت فردا موتورز، SX5 در جایگاه پرفروش ترین محصول این شرکت قرار گرفت و به خاطر داشتن ابعاد بزرگتر و طراحی مناسب نسبت به رقبا، استهلاک پایین و شرایط فروش منعطف همیشه مورد توجه مشتریان بوده است. با این حال ما در فردا موتورز به دنبال افزایش رضایت مشتریان بوده و خواسته ایم تا با ارتقای خود و محصولاتمان، سطح بیشتری از نیاز مشتریان را برآورده کنیم. در همین راستا چند وقتی است که SX5 ارتقا یافته یعنی اف ام سی FMC SX5 پلاس را به مشتریان تحویل می دهیم.

وی در ادامه گفت که اف ام سی FMC SX5 پلاس ارتقا یافته در بخش کیفیت متریال کابین، تریم داخلی، قابلیت های نمایشگر خودرو، سیستم تهویه و کیفیت رنگ نسبت به نسخه های قبلی ارتقا داشته و در اواخر بهمن 1401 دیدیم که از شرایط فروش SX5 هم استقبال خوبی از این خودرو شده است».

محصولات جدید فردا موتورز اف ام سی FMC SX5 پلاس (1)

آریان نژاد در مورد اضافه شدن اف ام سی SX5 پلاس به سبد محصولات این شرکت بیان کرد: «ما برای اینکه طیف گسترده تری از مشتریان را به سمت خود جذب کنیم، محصولات پرفروش SX5 را با تغییرات فنی و امکاناتی همراه کردیم و امروز نسخه SX5 پلاس را هم برای عرضه به مشتریان داریم. SX5 پلاس به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با فناوری میتسوبیشی مجهز شده است و جعبه دنده CVT آن ارتقا پیدا کرده و به مراتب شتاب و قابلیت حرکتی بهتری را نسبت به نسخه تنفس طبیعی به مشتریان ارائه می دهد. اف ام سی SX5 پلاس در کنار تمام امکانات رفاهی و ایمنی که در SX5 وجود داشت، به کیسه هوای جانبی و پرده ای جلو (مجموع 6 کیسه هوا)، صندلی برقی 6 حالته راننده و 4 حالته شاگرد، استارت دکمه ای، رینگ آلومینیومی 18 اینچی و… مجهز شده است. در SX5 پلاس سیستم تعلیق نیز ارتقا پیدا کرده و سعی کرده ایم تا با تیپ توربوشارژر SX5، همچنان خودرویی کم مصرف و کم استهلاک را به خانواده ارائه دهیم».

محصولات جدید فردا موتورز اف ام سی FMC SX5 پلاس (1)

وی در مورد روند عرضه محصولات سواری فردا موتورز اعلام کرد: «در حال حاضر فروش SX5 پلاس با قیمت علی الحساب یک میلیارد و 350 میلیون تومان در نمایندگی های مجاز فردا موتورز آغاز شده است و مشتریان می توانند با شرایط فروش منعطف نقدی و اقساطی، این کراس اوور خانوادگی را با موعد تحویل 90 و 120 روز کاری خریداری کنند. در شرایط فعلی که شاید به خاطر نوسان های اقتصادی، فروش خودرو برای شرکت ها آسان نباشد، فردا موتورز سعی دارد تا روندی شفاف و آسان را برای فروش محصولاتش به مشتریان ارائه دهد. ما در اواخر بهمن ماه، اف ام سی SX5 ارتقا یافته را با قیمت مصوب و شرایط فروش منعطف از طریق شبکه نمایندگی ها عرضه کردیم و حال SX5 پلاس را در ابتدای اسفند 1401 آماده فروش کرده ایم».

محصولات جدید فردا موتورز اف ام سی FMC SX5 پلاس (1)

محمدرضا آریان نژاد در پایان گفت: «در کنار SX5 پلاس، همچنان SX5 ارتقا یافته با پیشرانه تنفس طبیعی در کارخانه های فردا موتورز تولید می شوند. همچنین برنامه داریم تا بزودی عرضه T5 و سوبا M4 را هم داشته باشیم. در حال حاضر سبد محصولات فردا موتورز شامل اف ام سی SX5 ارتقا یافته، FMC SX5 پلاس، FMC T5 و سوبا M4 می شود و این خودروها در مدار تولید دو کارخانه این شرکت هستند و می خواهیم تا در سال 1402 در کنار حفظ این خودروها در سبد محصولاتمان، خودروهای جدیدی دیگر را در کلاس کراس اوورها و سدان ها به بازار معرفی کنیم».

4.7 از 13 رای