اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه توربو دیزل

نسل جدید ایسوزو دی مکس 2021 از راه رسید

سه شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
ایسوزو دی مکس 2021

ایسوزو نسل جدید پیکاپ دی مکس را سرانجام برای عرضه به بازارهای جهان و اروپا معرفی کرد. این پیکاپ دارای سه استایل بدنه مختلف اعم از تک کابین، extended و دو کابین بوده و دارای سه نسخه مختلف با نام های بیزینس، All-Purpose و ادونچر است.

مشخصات فنی ایسوزو دی مکس 2021

برچسب قیمت ایسوزو دی مکس جدید در انگلیس چیزی معادل 29 هزار و 500 دلار اعلام شده و برای این مدل یک پیشرانه دیزلی با استاندارد آلایندگی یورو 6D نصب شده است. این پیشرانه دیزلی قادر به تولید بیشینه قدرت 164 اسب بخار و بیشینه گشتاور 360 نیوتن متر است. نسخه استاندارد ایسوزو دی مکس به صورت استاندارد با یک گیربکس شش سرعته دستی یا به صورت آپشنال با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود. این خودرو به صورت استاندارد تک دیفرانسیل و به صورت آپشنال دو دیفرانسیل راهی بازار می شود.

نمای جلو ایسوزو دی مکس 2021

ایسوزو دی مکس 2021 قادر به حمل بار با بیشینه وزن 1120 کیلوگرم بوده و قادر است جسمی با بیشینه وزن 3.5 تن را یدک بکشد.

 

نسخه های مختلف و ویژگی ها

نسخه بیزینس و تریم Utility مدل پایه ایسوزو دی مکس 2021 محسوب می شود که دارای سپرهای پلاستیکی مشکی رنگ، قاب آینه های جانبی، دستگیره های مشکی رنگ درها، رینگ های فولادی و کفی پلاستیکی حوض بار است. این نسخه به صورت استاندارد به چراغ های اتوماتیک، کمکی نور بالا، سنسور باران، فرمان الکتریکی حساس به سرعت، سیستم استارت/ استاپ و رادیو پخش DAB مجهز است.

این خودرو همچنین دارای پکیج کمکی راننده پیشرفته شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار تغییر خطوط و جلوگیری از تغییر خطوط، محدود کننده سرعت هوشمند و تابلو خوان مسیر است. نسخه دو کابین دارای مانیتورینگ نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و تثبیت خطوط حرکت علاوه بر سیستم های ذکر شده است.

رینگ ایسوزو دی مکس 2021

مدل های DL20 و DL40 را روی نسخه All Purpose ایسوزو دی مکس می توان سفارش داد و صرفا می توان این دو مدل را همراه با جعبه دنده اتوماتیک خرید. البته با سفارش گیربکس اتوماتیک به قابلیت های سیستم کمکی راننده دی مکس افزوده می شود و سیستم کروز کنترل تطبیقی و تثبیت خطوط حرکت به سیستم های پیشین اضافه می شوند.

چراغ جلو ایسوزو دی مکس 2021

نسخه DL20 ایسوزو دی مکس دارای مه شکن جلو، سنسورهای پارک عقب، سپرهایی هم رنگ با بدنه، دستگیره های نقره ای درها، جلوپنجره خاکستری رنگ، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، گرمکن صندلی های جلو و زیر آرنجی در کنسول میانی است. نسخه DL40 ایسوزو دی مکس هم دارای چراغ های LED جلو، مه شکن های LED، چراغ روشنایی در روز و چراغ های عقب LED، جلوپنجره کرومیف رکاب جانبی نقره ای رنگ، سنسورهای پارک جلو و دوربین دنده عقب است. همچنین سیستم ورود بدون کلید، نمایشگر 7 اینچی سیستم سرگرمی با اپل کار پلی و اندروید اتو و سیستم تهویه اتوماتیک دو گانه بخش دیگری از تجهیزات نصب شده روی مدل DL40 ایسوزو دی مکس هستند.

کابین ایسوزو دی مکس 2021

تریم ادونچر هم لوکس ترین و مجهزترین مدل این پیکاپ بوده که دارای تریم فلزی تیتانیومی رنگ در بیرون، چراغ های جلو با تنظیم ارتفاع تابش نور اتوماتیک، نمایشگر 9 اینچی سیستم مالتی مدیا و سرگرمی درون کابین، آینه میانی حساس به نور اتوماتیک، تودوزی چرمی و کف پایی متفاوت است.

 

سخن پایانی

ایسوزو از ماه آینده قصد عرضه اولین نمونه های پیکاپ دی مکس را به بازار اروپا دارد و این خودرو را با پنج سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی راهی بازار می کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟