خودرو های پاک
اوپل Combo e 2021 معرفی شد

اوپل Combo e 2021 معرفی شد

دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
اوپل combo e 2021

کمپانی اوپل و واکسهال به تازگی نسخه تمام الکریکی مینی ون Combo را با نام Combo-e را برای ساال 2021 رونمایی کرده اند که خودرویی باری و مناسب شرکت های پستی و ارسال مرسولات پستی سبک، متوسط و نیمه سنگین با حجم های مختلف است.

مشخصات فنی اوپل Combo-e

به گزارش خودرونویس، این مینی ون الکتریکی سبک اوپل از یک موتور الکتریکی بهره می برد که قادر به تولید 136 اسب بخار قدرت و گشتاور آنی 260 نیوتن متر است. نیروی لازم برای فعالیت این موتور الکتریکی توسط یک پک باتری 50 کیلووات ساعتی تامین می شود که زیر کف خودرو و مابین دو اکسل اوپل Combo e نصب شده است.

نمای جانبی اوپل combo e 2021

اوپل Combo e بنا به اعلام شرکت سازنده قادر است طی 11.2 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 130 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. با توجه به ادعای اوپل، Combo e قادر است در حالت شارژ کامل باتری ها بیشینه مسافتی در حدود 275 کیلومتر را تحت سیکل WLTP طی کند؛ ضمن اینکه در صورت اتصال به یک شارژ 100 کیلوواتی نیز برای رسیدن میزان شارژ باتری ها به 80 درصد چیزی در حدود 30 دقیقه زمان لازم است.

نمای عقب اوپل combo e 2021

ابعاد بدنه

اوپل قصد دارد که از پاییز امسال عرضه Combo e را به بازار اروپا آغاز کند. لازم به ذکر است که اوپل Combo e با دو طول مختلف راهی بازار می شود. مقرون به صرفه ترین مدل این خودرو طولی معادل 4.4 متر و فاصله بین دو محوری معادل 2785 میلی متر دارد که به موجب آن طول فضای باری معادل 3090 میلی متر برای این مینی ون به ارمغان آمده است. حجم فضای بار این مدل چیزی در حدود 3800 لیتر اعلام شده و قادر است که بارهایی با نهایت وزن 800 کیلوگرم را حمل کند؛ همچنین این مدل قادر به یدک کشیدن جسمی با نهایت وزن 750 کیلوگرم است.

کابین اوپل combo e 2021

دیگر نسخه ون اوپل Combo e، طولی معادل 4.75 متر داشته و فاصله بین دو محور آن به 2975 میلی متر افزایش یافته است. طول فضای بار این مدل چیزی در حدود 3440 میلی متر گزارش شده و حجم فضای بار آن نیز به 4400 لیتر افزایش یافته است.

 

عرضه نسخه مسافری در آینده

اوپل در ادامه عرضه Combo الکتریکی قصد دارد که مدل Crew را که ظرفیت نشستن برای 5 سرنشین را دارد برای نسخه طویل تر این مینی ون عرضه کند. تمامی مدل های اوپل Combo الکتریکی به صورت دارای اندروید اتو، اپل کار پلی، چندین ویژگی ایمنی کلیدی شامل هشدار خستگی راننده، هشدار برخورد از جلو  با قابلیت تشخیص عابر پیاده و امکان ترمز خودکار و تابلوخوان مسیر هستند.

لوگو اوپل combo e 2021

دوربین دنده عقب در کنار موارد دیگری مانند نمایشگر هشت اینچی مالتی مدیا به عنوان یک آپشن روی این مینی ون الکتریکی نصب می شود. مشتریان همچنین می توانند سیستم Flank Guard را برای این خودرو سفارش دهند که به کمک سنسورهای نصب شده، مانور پذیری این خودرو را در فضاهای باریک و تنگ بهبود می بخشد؛ همچنین نصب سیستم نشانگر اضافه بار در هنگام نزدیک شدن وزن بار به حداکثر ظرفیت باربری خودرو، به راننده هشدار می دهد.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟