ام وی ام 315 مدیران خودرو با تجهیزات جدید

چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
ام وی ام 315 پلاس

 ام وی ام 315 یکی از پر طرفدارترین محصولات شرکت مدیران خودرو بوده که نزدیک به یک دهه از حضور این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور می گذرد و توانسته تا حد زیادی مورد توجه  قرار گیرد .اما اخیرا مدل جدید این خودرو تحت  عنوان پلاس  وارد بازار شده که دارای آپشن های به روز بوده که آن را به گزینه ای جذاب تر برای مشتری تبدیل کرده و باعث مطرح تر شدن این هاچبک در این سگمنت رقابتی شده است.

 ویژگی های بارز ام وی ام 315 پلاس

به گزارش خودرونویس، در بخش فنی  مهمترین آپشن اضافه شده را می توان گیربکس چهار سرعته اتوماتیک دانست که می تواند راحتی در رانندگی را برای راننده به ارمغان بیاورد و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی 315 به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند مورد توجه مشتریان واقع شود .

در بخش ایمنی این  خودرو مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) بوده که می تواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد .در بخش رفاهی نیز سانروف برقی و  فرمان برقی به این خودرو اضافه شده که سیستم فرمان برقی باعث سهولت رانندگی با این خودرو در فضاهای باریک و پرترافیک شده است. از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت می کند و وجود سنسور نور نیز باعث روشن شدن خودکار چراغ ها در فضاهای تاریک و کم نور می شود.

 

تغییرات ظاهری ام وی ام 315 پلاس

در نمای ظاهری طرح جلوپنجره، سپر جلو و عقب و چراغ جلو تغییراتی را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی خودرو نیز کاملا تغییر کرده و مشابه کراس اوور ایکس 22 طراحی شده است. ام وی ام 315 جدید از داشبورد با تریم دو رنگ بهره می برد که حس و حال اسپرت تری را به کابین خودرو داده است .

 

شرایط فروش ام وی 315 پلاس

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ای را برای این خودرو در نظر گرفتهکه حداقل با پیش پرداخت 40 درصد از قیمت خودرو که می تواند منعطف باشد و مابقی مبلغ متناسب با پیش پرداخت که حداکثر 60 درصد می تواند وام باشد در بازه زمانی 1 تا 5 سال پرداخت شود که ازاین لحاظ نیز شرایط کاملا خاص و ویژه است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟