به گزارش خودرونویس، حمید حاجی زاد منصور اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، امسال ضمن افزایش تولید سالیانه خودرو در تبریز، بالغ بر 90 هزار دستگاه انواع خانواده سمند و سورن در سایت تبریز تولید می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش این شرکت برای تبدیل استان آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تسهیل و رفع موانع تولید مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها بتوانیم در کنار تولید داخلی یک محصول جدید دیگر نیز با هدف تنوع در سبد محصولات البته با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو داشته باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید ایران خودرو تبریز 130 هزار دستگاه خودرو در سال است؛ از این رو سایت تبریز می‌تواند نقش مهمی در راستای افزایش تولید خودرو کشور در صنعتی ترین منطقه شالغرب کشور ایفا کند.

وی افزود: درحال حاضر تمامی محصولات ایران خودرو تبریز دارای کیفیت بالایی بوده که با ارتقای کیفیت محصول، کسب چهارمین ستاره کیفیت برای خودروی سورن پلاس در سال 1400 در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی در ارتباط با بهبود مسائل کارکنان در سال جاری گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بمنظور گرامیداشت این ایام سبد غذایی شامل اقلام خوراکی تهیه و در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان در سایت تبریز از زمستان سال گذشته شروع شده و از سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

حاجی زاد یادآور شد: امسال در خصوص مسائل رفاهی ، آموزشی و انگیزشی کارکنان تمهیداتی اندیشیده شده است.

5 از 1 رای