موتور سیکلت
رقیب زیبا و پریمیوم اسکوترهای ژاپنی

اسکوتر SYM Jet X 150 رونمایی شد

شنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
اسکوتر SYM Jet X 150

شرکت موتورسیکلت سازی تایوانی SYM نزدیک به دو دهه است که در زمینه تولید اسکوترهای ارزان قیمت فعالیت می کند. این کمپانی به تولید موتورسیکلت هایی قابل اطمینان، مقورن به صرفه و مناسب برای افراد مبتدی و آماتور شهرت داشته و به تازگی با معرفی Jet X 150 به دنیای اسکوترهای پریمیوم هم ورود کرده است.

به گزارش خودرونویس، سال گذشته شرکت SYM اقدام به انتشار تیزر یک محصول تمام جدید به نام اسکوتر Maxi را کرده که طراحی خشن و تهاجمی، استایلی اسپرت، ویژگی های پریمیوم و عملکرد رضایت بخشی از خود ارائه می داد. حال نسخه تولیدی اسکوتر پریمیوم SYM با نام Jet X 150 رسما معرفی شده که با وجود دارابودن ویژگی های خاص، ولی همچنان مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و حال رسما وارد بازار مالزی شده است.

پشت آمپر اسکوتر SYM Jet X 150

اسکوتر Jet X 150 این شرکت دارای پیشرانه ای 150 سی سی بوده و مناسب افرادی است که بودجه خریدی محدود و انتظار تجهیزات پریمیوم از یک اسکوتر دارند. نسخه تولیدی این اسکوتر استایلی آینده نگرانه و مدرن مشابه با مدل مفهومی دارد که سال پیش رونمایی شده بود و یقینا جایگاه اسکوترهای تایوانی را در بازار بزرگ و اسکوتر پسند آسیا ارتقا می دهد.

نمای عقب اسکوتر SYM Jet X 150

تجهیزات SYM Jet X 150

در خصوص ویژگی های اسکوتر پریمیوم SYM Jet X باید بیان کنیم که برای آن به صورت استاندارد سیستم روشنایی تمام LED، نمایشگر تمام دیجیتالی و پورت USB یکپارچه تعبیه شده است. در صورت جا به جایی مسافر و یا قصد پیمایش مسیرهای طولانی، می توانید وسایل خود را در فضای بار 18 لیتری تعبیه شده در زیر صندلی قرار دهید؛ ضمن اینکه در این قسمت امکان قرار دادن یک کلاه ایمنی صورت- باز نیز وجود دارد.

اسکوتر SYM Jet X دارای سیستم تعلیقی ساده و در عین حال کارآمد بوده که متشکل از چنگال های استاندارد تلسکوپی و دو ضربه گیر قابل تنظیم در قسمت عقب هستند. برای ارتقای سطح ایمنی و راحتی بیشتر، SYM Jet X به سیستم ترمز ترکیبی CBS مجهز شده که مشابه نمونه نصب شده روی اسکوترهای پریمیوم هونداست.

چراغ جلو اسکوتر SYM Jet X 150

در خصوص عملکرد این اسکوتر تایوانی باید اظهار کرد که SYM Jet X به یک پیشرانه 149 سی سی تک سیلندر با سیستم سوخت رسانی انژکتور و مایع خنک مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید 12 اسب بخار قدرت بوده که مقداری ضعیف تر از رقبای ژاپنی است؛ ولی SYM Jet X برچسب قیمت به مراتب ارزانتری از رقبای ژاپنی دارد و قیمت آن تنها 2145 دلار است.

 

سخن پایانی

اسکوتر SYM Jet X 150 با اتکا به برچسب قیمت ارزان و مقرون به صرفه خود و طراحی زیبا و ویژگی های پریمیوم، یقینا در بازار مالزی و سایر کشورهای آسیایی موفق ظاهر می شود. انتظار می رود که این اسکوتر طی ماه های آتی در سایر بازارهای آسیایی نیز عرضه شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟