به گزارش خودرونویس، ایکس 55 پرو به عنوان جدیدترین محصول برند ام وی ام از بهار سال جاری پا به خیابان‌ ها و جاده‌ های ایران گذاشته ‌است. کراس اوری با ظاهر زیبا و به ‌روز، شتاب بالا، تجربه رانندگی جذاب و قیمت مناسب که توانسته خیلی زود جای خود را در بازار ایران باز کند.

ایکس 55 پرو با بهره بردن از موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با قابلیت تولید 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور و مجهز به بودن به گیربکس CVT با 9 دنده شبیه سازی شده، در حالت رانندگی اسپرت توانایی این را دارد که شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه ‌ای را در اختیار سرنشین خود قرار ‌دهد و از این جهت خودرویی شایان توجه در بازار ایران به حساب آید.

امکانات جدید ام وی ام ایکس 55 پرو وایرلس شارژ 6 ایربگ (2)

کراس اوور مدرن ام وی ام به عنوان یکی از پرشتاب ‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر است. با این‌حال شتاب و تجربه رانندگی هیجان ‌انگیز، تمام ماجرای ایکس 55 پرو نیست. طراحی مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، چراغ ‌ها و خطوط مدرن روی بدنه در کنار امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، نورپردازی چند رنگ داخلی، مانیتور 10.25 اینچ لمسی و تعویض دنده برقی این کراس اوور را به انتخابی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. حالا ام وی ام قصد دارد با اضافه کردن این دو آپشن جدید به کراس اوور محبوبش، آن را از حیث امکانات به روزرسانی کند.

 

برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای حاضر در صنعت خودرو ایران در سال‌ های گذشته رویه خود را به سمت تولید محصولات جوان ‌پسند و تکنولوژی محور سوق داده و در همین راستا کراس اوورهایی مانند ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو را روانه بازار ایران کرده است.

 

 

 

5 از 2 رای