نگهداری خودرو
در مصاحبه اختصاصی با مدیر عملیات امداد خودرو سایپا مطرح شد

افزایش پوشش خدمات خودرو در محل سایپا به 31 شهر

پنجشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
امداد خودرو سایپا

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث تغییرات گسترده در شیوه کسب و کار و همچنین زندگی بسیاری از افراد در سراسر دنیا شده است. امروزه به دلیل خطر همه گیری این ویروس، بسیاری از افراد در منزل خود دورکاری می کنند تا از رفت و آمد در جامعه و خطر ابتلا کاسته شود. از طرفی بسیاری از افراد هم که مجبور به فعالیت در محل کار هستند، ترجیح می دهند با خودروی شخصی خود تردد کنند تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا در سرویس های حمل و نقل عمومی به دور باشند. همین موضوع سبب شده که نیاز بیشتری به خدمات خودرو در محل مشتری حس شود و شرکت امداد خودرو سایپا در راستای برطرف کردن این نیاز اقدامات مفیدی در سال 1399 انجام داده است.

گسترش شهرهای تحت پوشش خدمات خودرو در محل و ایاب ذهاب رایگان

به گزارش خودرونویس، یکی از اقدامات مهم شرکت امداد خودرو سایپا، ارائه خدمات خودرو در محل بوده که از سالیان گذشته آغاز شده است. مشتریان قادر هستند که با تماس با شماره 096550 یا همان امداد خودرو سایپا و بیان درخواست خود برای خدمات خودرو در محل برای زمانی خاص، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در سال گذشته خدمات مربوط به امداد خودرو در محل سایپا تنها به چهار شهر کشور محدود شده بود. ولی امسال سایپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و نیاز بیشتر به چنین خدماتی، خدمات خودرو در محل خود را به 31 شهر کشور گسترش داده و اکنون تقریبا تمامی استان ها تحت پوشش خدمات خودرو در محل گروه خودرو سازی سایپا  هستند.

عباس فخاریان مدیر عملیات امداد خودرو سایپا اظهار کرد که هم اکنون خدمات خودرو در محل با 53 دستگاه خودرو در 31 شهر کشور فعالیت دارد؛ ولی به زودی امداد خودرو سایپا با افزودن به تعداد خودروهای خدماتی خود قصد گسترش شهرهای تحت پوشش خود را دارد. فخاریان در ادامه بیان کرد: از آنجایی که تصور می کنیم ویروس کرونا تا مدت ها با ما همراه خواهد بود، امداد خودرو سایپا به سرعت در حال توسعه خدمات خودرو محل در شهرهای مختلف و همچنین افزودن توان خدمت رسانی است تا هرچه بیشتر از خروج مشتریان از منزل و مراجعه آنها به تعمیرگاه ها و مکان های پرخطر برای تعمیر خودرو جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد امداد خودرو سایپا با درک درست از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سرعت خدمات خودرو در محل خود را توسعه داد. خدمات در محل شامل سرویس های دوره ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک بوده که البته مشتری باید پیش از مراجعه تعمیرکار در صورت نیاز قطعه به امداد خودرو سایپا اطلاع دهد تا قطعه مورد نظر همراه تکنسین باشد.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا اظهار کرد که در شرایط ویروس کرونا، در خواست مشتریان برای خدمات خودرو در محل به مراتب بیشتر از گذشته شده و نسبت به زمان مشابه در سال گذشته درخواست مشتریان برای این خدمت افزایش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه بیان کرد هموطنان گرامي جهت دريافت خدمات خودرو در محل ميتوانند با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمايند و يا به پرتال اينترنتي شركت به نشاني www.emdadsaipa.ir مراجعه كنند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟